Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Beetje meer ruimte boven ja, maar de belichting en bewerking zijn deze keer helemaal goed. Nou ja (sorry) een héél klein beetje meer pit in de plaat zou mogen (maar niet doen Pascal! want dat is natuurlijk erg persoonlijk. >>>
Ben ik dan de enige die ziet dat de achtergrond niet wit was?
Alles rond model en bankjes is grijs en ik zie gewoon de randen van je witte brush.
Ik vind em niet slecht hoor, maar om te spreken van perfect belicht en afgewerkt verwacht ik toch iets anders
Alles rond model en bankjes is grijs en ik zie gewoon de randen van je witte brush.
Ik vind em niet slecht hoor, maar om te spreken van perfect belicht en afgewerkt verwacht ik toch iets anders
Ja je hebt wel gelijk. Als ik met de scroll op en neer ga zie ik het ook duidelijk. Maar op mijn scherm viel het anders niet op.
Licht op je model is mooi, Goed!!
Wel veilig en ik mis daarom een klein beetje pit. Persoonlijke smaak. Je kan hem iets oppeppen met 'n S-curve.
Witte achtergrond is ook onderdeel van je belichting....als je je lampen goed op de achtergrond plaatst en ze minimaal een stop hoger zet dan je hoofdbelichting zou je hier niet aan hoeven te knutselen. (Wel oppassen voor overstralen, dus voldoende afstand model en achtergrond)
En ik zit me hier maar versuft, een beetje ongelukkig, af te vragen wie er
met zo'n voorgrond naar de achtergrond kijkt? Ach, fotografen wellicht, die
doen zoiets, die vinden het nodig om op hun boterham te smeren.
Doudeke...het is een hele mooie dame en het licht valt heel goed op het model. Maar Pascal wilde graag commentaar op de belichting. Een goed belichte achtergrond is daar onderdeel van.
Comment