Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joy me.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Joy me.




    Mij gaat het om de comments van de belichting. Ik denk toch dat bij deze alles redelijk goed zit of niet?





    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Joy me.

    Proper en netjes afgewerkt Pascal

    Comment


    • #3
      Re: Joy me.

      Stukken stukken stukken beter om niet te zeggen zeer goed zelfs.

      Comment


      • #4
        Re: Joy me.

        Heel mooi, maar zou bovenaan iets meer plaats geven

        Hoe meer ik ze zie, hoe mooier het model wordt
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

        Comment


        • #5
          Re: Joy me.

          Beetje meer ruimte boven ja, maar de belichting en bewerking zijn deze keer helemaal goed. Nou ja (sorry) een héél klein beetje meer pit in de plaat zou mogen (maar niet doen Pascal! want dat is natuurlijk erg persoonlijk. >>>
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Joy me.

            Ben ik dan de enige die ziet dat de achtergrond niet wit was?
            Alles rond model en bankjes is grijs en ik zie gewoon de randen van je witte brush.
            Ik vind em niet slecht hoor, maar om te spreken van perfect belicht en afgewerkt verwacht ik toch iets anders
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

            Comment


            • #7
              Re: Joy me.

              Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
              Ben ik dan de enige die ziet dat de achtergrond niet wit was?
              Alles rond model en bankjes is grijs en ik zie gewoon de randen van je witte brush.
              Ik vind em niet slecht hoor, maar om te spreken van perfect belicht en afgewerkt verwacht ik toch iets anders
              Nee, je bent niet alleen...
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

              Comment


              • #8
                Re: Joy me.

                Groot gelijkwat dieachtergrond betreft. Maar aan de belichting van het model heb ik niet geraakt...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Joy me.

                  Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                  Ben ik dan de enige die ziet dat de achtergrond niet wit was?
                  Alles rond model en bankjes is grijs en ik zie gewoon de randen van je witte brush.
                  Ik vind em niet slecht hoor, maar om te spreken van perfect belicht en afgewerkt verwacht ik toch iets anders
                  Ja je hebt wel gelijk. Als ik met de scroll op en neer ga zie ik het ook duidelijk. Maar op mijn scherm viel het anders niet op.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Joy me.

                    Licht op je model is mooi, Goed!!
                    Wel veilig en ik mis daarom een klein beetje pit. Persoonlijke smaak. Je kan hem iets oppeppen met 'n S-curve.

                    Witte achtergrond is ook onderdeel van je belichting....als je je lampen goed op de achtergrond plaatst en ze minimaal een stop hoger zet dan je hoofdbelichting zou je hier niet aan hoeven te knutselen. (Wel oppassen voor overstralen, dus voldoende afstand model en achtergrond)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Joy me.

                      Belichting op het model zit voor mijn part perfect Pascal .
                      In de achtergrond zie ik op mijn scherm wel dingen die niet kloppen .
                      Groetjes
                      Luc
                      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                      Comment


                      • #12
                        Re: Joy me.

                        En ik zit me hier maar versuft, een beetje ongelukkig, af te vragen wie er
                        met zo'n voorgrond naar de achtergrond kijkt? Ach, fotografen wellicht, die
                        doen zoiets, die vinden het nodig om op hun boterham te smeren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Joy me.

                          Doudeke...het is een hele mooie dame en het licht valt heel goed op het model. Maar Pascal wilde graag commentaar op de belichting. Een goed belichte achtergrond is daar onderdeel van.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Joy me.

                            mooie foto , van dit knap model

                            grtjes

                            Comment

                            Working...
                            X