Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

From Belgium with Love + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: From Belgium with Love

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
    oei oei bijt me de neus niet af...waarom zou ik anders een update plaatsen
    Niet kwaad bedoeld maar als je foto's graag verphotoshopt (gephotoshopt duidt namelijk op de kunst van beeldbewerking) doe je er in het vervolg beter aan je foto eerst te posten in "Fotobeoordeling" i.p.v. "Showcase". Daar dient dat subforum namelijk voor en daar zal je bijgevolg ook mildere commentaar krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohanVonC Bekijk bericht
      Niet kwaad bedoeld maar als je foto's graag verphotoshopt (gephotoshopt duidt namelijk op de kunst van beeldbewerking) doe je er in het vervolg beter aan je foto eerst te posten in "Fotobeoordeling" i.p.v. "Showcase". Daar dient dat subforum namelijk voor en daar zal je bijgevolg ook mildere commentaar krijgen.
      ik wist niet dat je BD had overgenomen
      nikon coolpix s9100

Comment

Laat de bewerking maar achterwege, daar is nog wat oefening voor nodig. En om heel eerlijk te zijn is de update stukken mooier. Alhoewel ik het moeilijk heb met de rode tint. Deze zit vrij hoog. Zat het model hier tegen haar zin ? Ze kijkt wel heel droevig.

Groeten
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
          Laat de bewerking maar achterwege, daar is nog wat oefening voor nodig. En om heel eerlijk te zijn is de update stukken mooier. Alhoewel ik het moeilijk heb met de rode tint. Deze zit vrij hoog. Zat het model hier tegen haar zin ? Ze kijkt wel heel droevig.

Groeten
          het was voor dit "model" de eerste keer en ze was er niet tegen haar zin...maar spijtig genoeg te gespannen
          nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
            het was voor dit "model" de eerste keer en ze was er niet tegen haar zin...maar spijtig genoeg te gespannen
            Tja ik ken dat, ik laat ze eerst wat loskomen. Een uurtje koffie en wat shooten en daarna de finale shoot. Werkt meestal, en je hebt hier wel een model waar je wat met kan aanvangen. Jouw scherpe zit wel heel goed.... Dus laat het vervolg maar komen...
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Working...
            X