Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Volg, zou hem ook eens willen zien out of cam.
De huid is vlekkerig, de ogen veel te fel opgescherpt en onnatuurlijk wit.
De blik vind ik ook iets minder en het licht te vlak en totaal niet spannend.
Vreemde bewerking die ik ook niet echt kan smaken. Oogwit is veel te fel (in mijn ogen toch). Haren zijn haarscherp maar de wenkbrauwen en lippen dan weer niet.
Ik vind het raar dat de neus zo verdwijnt in het aangezicht. De haren van de bontkap zijn wel scherp terwijl die ongeveer op dezelfde
lijn staan met de neus, voor de rest volg ik de voorhangers, ogen, vlekken...
Eens teruggaan naar de originele?
facebook
Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.
Zie je nu zelf niet dat die originele foto stukken beter is? Het enige wat aandacht vereist is de kin en de wallen onder de ogen. Subtiel bijwerken en voor de rest afblijven.
Zie je nu zelf niet dat die originele foto stukken beter is? Het enige wat aandacht vereist is de kin en de wallen onder de ogen. Subtiel bijwerken en voor de rest afblijven.
oei oei bijt me de neus niet af...waarom zou ik anders een update plaatsen
Niet dat het een goeie wordt, maar de update mist gelukkig de nabewerking.
Wat blijft is de blik van het model en de vorm van de mond, vind ik niet mooi. Die dubbele lampen in de ogen, daar mag er wel eentje van wegbewerkt worden.
Wel jammer van het model want tis toch echt een knapperd!
Comment