Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mij dan toch niet
Het licht doet niet veel voor haar figuur in combinatie met de pose (snap ik trouwens niet goed).
En sja, die typische blur-huidbewerking he, stukje onder de oksel is gewoon wazig en de oksel zelf niet afgewerkt.
Next please
Ik dacht steeds een foto zonder reacties dat kan niet, maar ik wist ook niet goed wat ik er van moest zeggen. de belichting is best goed, maar toch mis ik die sensualiteit die je nastreeft.
Mij dan toch niet
Het licht doet niet veel voor haar figuur in combinatie met de pose (snap ik trouwens niet goed).
En sja, die typische blur-huidbewerking he, stukje onder de oksel is gewoon wazig en de oksel zelf niet afgewerkt.
Next please
Deels moet ik Minne hier volgen wat de blur betreft , je ziet de strepen hard op de huid
denk zonder de blur dat deze een pak beter zou zijn
Anderzijds de pose uitsnede is dan weer wel mijn smaak
Comment