Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Goh Hexagon, ik had dat witte hempje (en die broek) toch echt wel uitgetrokken hoor. Is echt niet flatterend voor dit meisje (en daar mogen we zelfs op jonge leeftijd toch ook wel al op letten eh ).
Technish best ok, misschien had ik de onderkant wat opgelicht.
Heb je close-ups, want wil meer zien van dat schattig snoetje.
Ik zie wel nog een vlek op je achtergrond op ooghoogte aan de rechterkant (voor mij).
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Kan voor mij best hoor, zo zijn kids nu eenmaal vol fantasie . Buikje of niet, maakt echt niet uit . Het is spontaan en ontdaan van alle franjes en toevoegingen die wij als volwassen steeds denken te doen. Dus
Het enige wat ik nog wilde toevoegen op fototechnisch gebied is een kleine opmerking met betrekking tot de kleur van het hemdje, dat heeft een wat hogere rood waarde en komt ook niet echt als wit over.... Toch even wassen met dash
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Twijfel aan de aangehaalde spontaniteit en leef- en speelwereld van het kind. Het is een studiofoto met een seamless backdrop....en een kind deze leeftijd kiest en doet de kleren niet zelf aan. Onderkant is wat te donker.
Comment