Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi. Ik zou toch liever het tijgervelletje strak gelegd zien, of beter iets anders. Het is een klassiek geïnspireerde foto die modern gebracht kan worden. Ik heb mijn twijfels, in het muggenziften, over de warmte kleur van de armen die ik mis in het gezicht. Maar anders hang dit ergens mooi omkadert op en mevrouw zal ooit als grootmoeder de bewondering wekken van iedereen.
Mooi. Ik zou toch liever het tijgervelletje strak gelegd zien, of beter iets anders. Het is een klassiek geïnspireerde foto die modern gebracht kan worden. Ik heb mijn twijfels, in het muggenziften, over de warmte kleur van de armen die ik mis in het gezicht. Maar anders hang dit ergens mooi omkadert op en mevrouw zal ooit als grootmoeder de bewondering wekken van iedereen.
Bedankt. t'ja dat velletje komt nog van de Congo en is zo broos als karton. Kon het maar niet over mijn hart krijgen om zijn pootjes te breken... Het gezicht is wat bleker vanwege het licht effect (de lamp), alles dat was toch de bedoeling.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment