Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heel klassieke opname.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heel klassieke opname.

Ik heb even een klassieke opname gemaakt. Ben eens benieuwd wat jullie denken.

Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Heel klassieke opname.

Mooi. Ik zou toch liever het tijgervelletje strak gelegd zien, of beter iets anders. Het is een klassiek geïnspireerde foto die modern gebracht kan worden. Ik heb mijn twijfels, in het muggenziften, over de warmte kleur van de armen die ik mis in het gezicht. Maar anders hang dit ergens mooi omkadert op en mevrouw zal ooit als grootmoeder de bewondering wekken van iedereen.

Comment

Re: Heel klassieke opname.

Oorspronkelijk geplaatst door denouden Bekijk bericht
      Mooi. Ik zou toch liever het tijgervelletje strak gelegd zien, of beter iets anders. Het is een klassiek geïnspireerde foto die modern gebracht kan worden. Ik heb mijn twijfels, in het muggenziften, over de warmte kleur van de armen die ik mis in het gezicht. Maar anders hang dit ergens mooi omkadert op en mevrouw zal ooit als grootmoeder de bewondering wekken van iedereen.
      Bedankt. t'ja dat velletje komt nog van de Congo en is zo broos als karton. Kon het maar niet over mijn hart krijgen om zijn pootjes te breken... Het gezicht is wat bleker vanwege het licht effect (de lamp), alles dat was toch de bedoeling.
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Working...
      X