Een zwart witje met hoog contrast.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mr. Grey
Collapse
X
-
-
Re: Mr. Grey
Mooi portret
hopelijk refereert jouw titel niet naar dat flutboekGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
De nadruk ligt meteen op de ogen... krachtige blik. Contrast ligt voor mij ook prima.
Ik denk dat je 1 lichtbron gebruikt hebt ? De schaduwen in de nek zijn prima en versterken het gezicht nog meer.
Prachtplaat
@gakrid: lol ivm titelNikon shooter - Samyang fan
Comment
-
hahaha foto is beetje grijs toch boeken wel gelezen beetje mijn eigen grey hahahah
ik heb 1 lichtbron gebruikt idd vorige keer kreeg ik te horen dat de slagschaduw onder de kin te heftig was. nu heb ik daar proberen aan te werken door door een stuk grondisolatie(zag het zowaar liggen op zolder en kreeg heldere ingeving ) op borsthoogte te houden.
op de kleurenfoto is de schaduw stukke minder maar doordat ik nogal van wat contrast hou in een foto worden de aanwezige schaduwen wat heftiger maar in dit portret vond ik het juist meer krijgt geven... geen zoetsappige zwartwit voor mij.
Comment
-
-
Hoe was de zwart-wit omzetting? Silver Efex? PS? Enkel op rode kanaal?
Ik vind het niet zo goed, vooral dan omwille van de melkwitte huidskleur. Past voor mij niet bij je man Nu, had je de ogen nog wat feller gemaakt, hij kon in Twilight meespelen (en da's wel een compliment hoor)
Op zich vind ik het wel een geslaagde belichting, maar hou niet van de omzetting. Mag wel contrastrijk zijn, maar dat melkwit.. naah.. niet mijn smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk berichtHoe was de zwart-wit omzetting? Silver Efex? PS? Enkel op rode kanaal?
Ik vind het niet zo goed, vooral dan omwille van de melkwitte huidskleur. Past voor mij niet bij je man Nu, had je de ogen nog wat feller gemaakt, hij kon in Twilight meespelen (en da's wel een compliment hoor)
Op zich vind ik het wel een geslaagde belichting, maar hou niet van de omzetting. Mag wel contrastrijk zijn, maar dat melkwit.. naah.. niet mijn smaak.EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichthopelijk refereert jouw titel niet naar dat flutboek
Goed portret idd!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtMet silver efex verlies je teveel detail
is een filter, en dan ook geen photoshop
komt nogal grijzig over naar mijn mening
Geen detail meer op de kaken en voorhoofd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtMijn beeldscherm staat behoorlijk fel en hier is zelfs nog detail te zien op voorhoofd. Heb even op iPad gekeken daar ook prima.
voor ik een commentaar gegeven heb
IPad is geen referentie voor een foto te beoordelen
Comment
-
Ik zie ook nog detail in het voorhoofd? (als er één scherm is waar er wel detail is, dan is het niet uitgebrand he, of dat nu een ipad, een Eizo of een gsm is, tis omgekeerd dat ge mee moet opletten. Een ipad kan geen detail toveren in ene uitgebrand stuk he )www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtIk kijk op IMac, Wacom en Eizo en heb deze even in ps binnen gehaald
voor ik een commentaar gegeven heb
IPad is geen referentie voor een foto te beoordelen
Misschien toch nog even nakijken dan.. Andere zien het ook net wat MinneV zegt... Detail kan niet worden getoverd.
Comment
Comment