Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hahaha foto is beetje grijs toch boeken wel gelezen beetje mijn eigen grey hahahah
ik heb 1 lichtbron gebruikt idd vorige keer kreeg ik te horen dat de slagschaduw onder de kin te heftig was. nu heb ik daar proberen aan te werken door door een stuk grondisolatie(zag het zowaar liggen op zolder en kreeg heldere ingeving ) op borsthoogte te houden.
op de kleurenfoto is de schaduw stukke minder maar doordat ik nogal van wat contrast hou in een foto worden de aanwezige schaduwen wat heftiger maar in dit portret vond ik het juist meer krijgt geven... geen zoetsappige zwartwit voor mij.
Hoe was de zwart-wit omzetting? Silver Efex? PS? Enkel op rode kanaal?
Ik vind het niet zo goed, vooral dan omwille van de melkwitte huidskleur. Past voor mij niet bij je man Nu, had je de ogen nog wat feller gemaakt, hij kon in Twilight meespelen (en da's wel een compliment hoor)
Op zich vind ik het wel een geslaagde belichting, maar hou niet van de omzetting. Mag wel contrastrijk zijn, maar dat melkwit.. naah.. niet mijn smaak.
Hoe was de zwart-wit omzetting? Silver Efex? PS? Enkel op rode kanaal?
Ik vind het niet zo goed, vooral dan omwille van de melkwitte huidskleur. Past voor mij niet bij je man Nu, had je de ogen nog wat feller gemaakt, hij kon in Twilight meespelen (en da's wel een compliment hoor)
Op zich vind ik het wel een geslaagde belichting, maar hou niet van de omzetting. Mag wel contrastrijk zijn, maar dat melkwit.. naah.. niet mijn smaak.
Met silver efex verlies je teveel detail
is een filter, en dan ook geen photoshop
komt nogal grijzig over naar mijn mening
Geen detail meer op de kaken en voorhoofd
Met silver efex verlies je teveel detail
is een filter, en dan ook geen photoshop
komt nogal grijzig over naar mijn mening
Geen detail meer op de kaken en voorhoofd
Mijn beeldscherm staat behoorlijk fel en hier is zelfs nog detail te zien op voorhoofd. Heb even op iPad gekeken daar ook prima.
Ik zie ook nog detail in het voorhoofd? (als er één scherm is waar er wel detail is, dan is het niet uitgebrand he, of dat nu een ipad, een Eizo of een gsm is, tis omgekeerd dat ge mee moet opletten. Een ipad kan geen detail toveren in ene uitgebrand stuk he )
Comment