update:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Almost ready...
Collapse
X
-
-
Re: Almost ready...
Mooi licht links en rechts. Ben er nog niet uit betreffende de compo....of crop. vind hem wat ruim...zodat je model nu wel wat opbokst tegen de mooie ruimte.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtMooi licht links en rechts. Ben er nog niet uit betreffende de compo....of crop. vind hem wat ruim...zodat je model nu wel wat opbokst tegen de mooie ruimte.Last edited by Cameraobschuura; 7 oktober 2012, 19:51.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtEnkel da schuin plafond stoord me een beetje,
Deze plaat laat ook een oude woning zien dus wat schuin kon er dus wel bij. Er zal niet veel recht zijn...
Het plafond valt extra op omdat het zo dicht bij de rand zit. Tja misschien toch even wat rechttrekken...Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtEnkel da schuin plafond stoord me een beetje, voor de rest mooi plaat.
Voor de rest: mooie plaat
Comment
-
Iedereen bedankt voor de leuke reacties,
bovenkant heeft idd beetje de indruk van scheef te staan, onderaan is hij wel loodrecht..
als dat op een eenvoudige manier op te lossen is hoor ik het graag
croppen doe ik niet, als je op zo'n mooie locatie kan shooten maak je niet enkel close-up's hé
Comment
-
-
Ik zou ook niet persé croppen, want het is een mooi totaalbeeld dat rust uitstraalt met tevens heel mooi licht.
Maar aan de linkerzijde van de foto vind ik persoonlijk dat halve beeld wel een storend element die de rust verbreekt.
Doe dat er even af... Zou nog beter zijn.
Grz. Peter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk berichtKan gewoon met de perspective tool, voor zo een beetje lukt de distord, en de warp tool ook wel...
Grtz, Daniel
Comment
Comment