Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Almost ready...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Almost ready...



    update:

    Last edited by Greyhorse; 12 oktober 2012, 19:38.

  • #2
    Re: Almost ready...

    Mooi licht links en rechts. Ben er nog niet uit betreffende de compo....of crop. vind hem wat ruim...zodat je model nu wel wat opbokst tegen de mooie ruimte.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: Almost ready...

      Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
      Mooi licht links en rechts. Ben er nog niet uit betreffende de compo....of crop. vind hem wat ruim...zodat je model nu wel wat opbokst tegen de mooie ruimte.
      Helemaal mee eens. I.m.h.o. Kolommen links helemaal weg, van de vloer een stukje af en ook boven de deur het lijntje weg.
      Last edited by Cameraobschuura; 7 oktober 2012, 18:51.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

      Comment


      • #4
        Re: Almost ready...

        Laten zoals deze is Lode zeer mooi beeld wederom

        Comment


        • #5
          Re: Almost ready...

          Zit goed hoor, die ruimte laat de plaat ademen met een mooie licht inval. Ik denk dat de plaat nog meer tot zijn recht komt op groot formaat.
          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

          Comment


          • #6
            Re: Almost ready...

            Enkel da schuin plafond stoord me een beetje, voor de rest mooi plaat.

            Het valt me wel op dat je de laatste tijd meer afstand neemd van je modellen.(bedoel ik niets negatief mee hoor, is gewoon een vaststelling)

            Comment


            • #7
              Re: Almost ready...

              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
              Enkel da schuin plafond stoord me een beetje,
              Ik had er ook zitten naar kijken, maar toen merkte ik dat er nog wel wat meer niet recht stond zoals de muur links... Zelf woon ik in een heel oud huis en rechte muren daar hebben ze hier nog niet van gehoord 15 cm verloop op 3,6M hoogte.
              Deze plaat laat ook een oude woning zien dus wat schuin kon er dus wel bij. Er zal niet veel recht zijn...
              Het plafond valt extra op omdat het zo dicht bij de rand zit. Tja misschien toch even wat rechttrekken...
              Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

              Comment


              • #8
                Re: Almost ready...

                Mooie locatie zou daar ook eens foto's willen trekken , prachtig licht spel en goede opzet
                Canon Sony A7 III + 7D - Canon 24-70mm - Canon 70-200mm - sigma 8-16mm - canon 100mm

                Comment


                • #9
                  Re: Almost ready...

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Enkel da schuin plafond stoord me een beetje, voor de rest mooi plaat.
                  Ik had ook het gevoel dat hij scheef stond, maar het hangt precies af van welke lijn je gebruikt...

                  Voor de rest: mooie plaat
                  Groet, Philippe

                  Meer en andere belekens op Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Almost ready...

                    Iedereen bedankt voor de leuke reacties,
                    bovenkant heeft idd beetje de indruk van scheef te staan, onderaan is hij wel loodrecht..
                    als dat op een eenvoudige manier op te lossen is hoor ik het graag
                    croppen doe ik niet, als je op zo'n mooie locatie kan shooten maak je niet enkel close-up's hé

                    Comment


                    • #11
                      Re: Almost ready...

                      Kan gewoon met de perspective tool, voor zo een beetje lukt de distord, en de warp tool ook wel...

                      Grtz, Daniel

                      Comment


                      • #12
                        Re: Almost ready...

                        Ik zou ook niet persé croppen, want het is een mooi totaalbeeld dat rust uitstraalt met tevens heel mooi licht.
                        Maar aan de linkerzijde van de foto vind ik persoonlijk dat halve beeld wel een storend element die de rust verbreekt.
                        Doe dat er even af... Zou nog beter zijn.

                        Grz. Peter
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Almost ready...

                          Zoals zij tijd nodig heeft, zo heeft de prent de ruimte nodigen, om te asemen,
                          om te bedwelmen, om te zijn wat het is: mooie fotografie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Almost ready...

                            Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                            Kan gewoon met de perspective tool, voor zo een beetje lukt de distord, en de warp tool ook wel...

                            Grtz, Daniel
                            Bedankt, poging gedaan en update geplaatst

                            Comment


                            • #15
                              Re: Almost ready...

                              Is gelukt hé, plafonnetje staat mooi recht nu !

                              D.

                              Comment

                              Working...
                              X