Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De achtergrond is inderdaad wat te wit. Flitser stond erop gericht op 1/2, wat misschien wat overkill was. Dit heeft inderdaad ook z'n effect gehad op de haren links waar willem naar verwees, want deze zijn niet gemaskeerd... ze zijn "slechts" kapotgeflitst :-)
Het is allemaal nog wat nieuw voor mij, die portretfotografie, dus alle tips zijn welkom!
Na de feedback over de overbelichte witte achtergrond in bovenstaande foto ben ik aan het oefenen gegaan om de resultaten wat te verbeteren. In afwezigheid van model Simon (hij was namelijk gaan spelen op verplaatsing ) heb ik me moeten behelpen met wat anders.
Het resultaat is dus niet bij Model, Studio & Glamour te vinden, maar hier.
Comment