Nog eentje uit de reeks. Het gele komt hoofdzakelijk van de muur die met goud is bekleed.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Don't be fooled, its not always what it seems.
Collapse
X
-
-
Re: Don't be fooled, its not always what it seems.
Zeker de minste van de reeks.
Je modellen zijn hier té duidelijk opgeplakt, komt wat amateuristisch over, sorry
Vond het bij de andere foto's net zo straf dat ik nooit zeker was of het nu studio of locatiewerk waswww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtZeker de minste van de reeks.
Je modellen zijn hier té duidelijk opgeplakt, komt wat amateuristisch over, sorry
Dus het valt echt op ? Zie je, dat is nu iets dat ik niet zie omdat ik gewoon te lang aan de plaat heb gewerkt.Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtVette Locatie
plaatje netjes tot in het detailEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtDus het valt echt op ? Zie je, dat is nu iets dat ik niet zie omdat ik gewoon te lang aan de plaat heb gewerkt.
Ik zie behoorlijk wat directioneel licht door de ramen, plus lampen zijn opvallend, waarbij ik diretc denk dat het donker zal geweest zijn.
En dan zo'n perfect uitgelicht koppel, denk dat het vooral dat verschil is.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Hij neemt haar de biecht af, da's toch nie abnormaal....?
Flash, voormij issie goed alleen mis ik hun schaduw op de vloer.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtIk zie het vooral aan de meneer, dat licht lijkt mij niet te kloppen met de omgeving, kleurtoon en contrast zitten voor mij ook niet gelijk.
Ik zie behoorlijk wat directioneel licht door de ramen, plus lampen zijn opvallend, waarbij ik diretc denk dat het donker zal geweest zijn.
En dan zo'n perfect uitgelicht koppel, denk dat het vooral dat verschil is.
De belichting van de eerste foto was vrij lang met een heel kleine diafragma opening. Vandaar de sterretjes van de lampen. Ik wilde namelijk alle details in de ruimte. (sluit aan bij de tittel, its not always what it seems)
In de foto van de ruimte was het licht overwegend geel, vanwege de gouden muren..... Dus heb ik het blauwe (lichtinval doorheen de ramen) wat verwijderd uit de plaat (uiteraard ook een keuze van de WB voor een mix aan licht). De opname van de personen heb ik voorzien van een oranje filter (zie je goed aan het witte van de non) om het effect van de gouden reflectie op de personen te laten spelen.
De reden dat de twee personen vrij helder zijn uitgelicht is eenvoudig, deed ik het niet dan gingen ze verloren in deze toch wel heel drukke plaat. Vandaar de reden waarom ze nu op deze manier op de plaat staan (om toch wat los te komen).
GroetEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtFlash, voormij issie goed alleen mis ik hun schaduw op de vloer.
Die zou ik inderdaad nog wat meer uitgesproken kunnen maken... heb het een beetje onder de tafel gedaan, maar inderdaad de schaduwen moeten langerEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Bij knippen en plakken verzacht ik altijd de randen van de ingeplakte delen. Staan toch altijd in een aparte laag, dus beinvloedt nooit de achtergrond. En dan valt meestal niet meer op dat er geplakt is.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtZeker de minste van de reeks.
Vond het bij de andere foto's net zo straf dat ik nooit zeker was of het nu studio of locatiewerk was
moet hierin mee gaan.
Comment
-
-
Je hebt het jezelf moeilijk gemaakt. Het klopt niet helemaal, maar vind het wel heel goed gedaan. Zou al wat licht reflecteert op je modellen iets donkerder maken en iets meer geel, behalve de achterkant van de vrouw....dan volg je zo een beetje het verloop zoals op de twee stoelen.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtvind het inhoudelijk niet veel meer zeggen is ook niet echt schokkend meer begin het onderwerp wat saai te vinden .Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtTXS, voor je eerlijke opinie. Ik mag ook niet teveel schokken he...
laat u gaan ben benieuwd naar de inspiratie
Comment
Comment