Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
little lady in red (babyfotografie)
Collapse
X
-
-
Re: little lady in red (babyfotografie)
Ach, om bij te smelten toch .
De bewerking van de ogen is een beetje jouw handtekening. Ik vind het mestal net iets 'te', ook bij deze.
Maar heerlijke textuur heb je erop gezet, een (h)eerlijk snoezig beeld.
Achterste armpje valt wat ongelukkig, valt me nu ook op, maar 't is al muggeziften hoor
-
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtHet rood is me eerder ongebruikelijk / onwennig voor mij persoonlijk
Comment
-
voor mij is rood, of felle kleuren bij zo een kleintjes ook niet gebruikelijk. Maar, de mama haar lievelingskleur is rood, en ze had zelf het rode dekentje meegebracht. Ik vind het wel mooi passen bij de donkere haartjes.
dank u voor de comments
Comment
-
-
Waw, geweldig
Alleen al door die rode kleur een exemplaar om aan de wand te hangen.
En die ogen, super !www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
De huid van de baby is bij mij ook erg rood. Zal wel aan mijn scherm liggen als niemand anders het ziet?
Aanvulling:
eventjes in Photoshop... Afbeelding -> automatische tinten
en waauw wat wordt ie dan mooi!
Probeer het eens en ik hoor graag of je hetzelfde vindt (of niet)Last edited by Henk47; 4 oktober 2012, 01:58.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Dat is een sfeervolle opname van een mooie baby Waar ik wel wat mee zit is dat er vrij veel rode kleurzween aanwezig is. Zo is het oogwit ook vrij rood (moet je maar eens meten) R-225, G-184,B-164. Mocht je deze kleurzween wegwerken dan was de plaat nog beter (voor mij dan he)Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Volgens mijn scherm mag de kleurbalans ook wat bijgewerkt worden!
Verder ...
Comment
-
Comment