Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Photographer gone mad...
Collapse
X
-
-
Re: Photographer gone mad...
Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk berichtCreatief met PS
TXS Xafke, Ik ben niet zo een krak in PS. Ik werk meestal in LR en met wat NIK filters... maar soms kan het niet anders. En eigenlijk zou ik het wel goed willen kunnen. En nu ik toch ziek thuis zit (de griep) had ik deze even gemaakt..... De griep zal toch niet in mijn hersenen zijn geslagen zeker,,,Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk berichtTXS Xafke, Ik ben niet zo een krak in PS. Ik werk meestal in LR en met wat NIK filters... maar soms kan het niet anders. En eigenlijk zou ik het wel goed willen kunnen. En nu ik toch ziek thuis zit (de griep) had ik deze even gemaakt..... De griep zal toch niet in mijn hersenen zijn geslagen zeker,,,
Maar je zet weer een beeld neer waar je een zoektocht van maakt om blijven te kijken
Puik werk man
Comment
-
Bij haar kruis gebeurt wat, maar ik kan er niet wijs uit worden...
Wat mij betreft: met alléén de achtergrondfiguren inclusief black man, wassie voor mij al af geweest!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtBij haar kruis gebeurt wat, maar ik kan er niet wijs uit worden...
Wat mij betreft: met alléén de achtergrondfiguren inclusief black man, wassie voor mij al af geweest!Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Comment