Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alis volat propiss

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alis volat propiss

    Model: Laurie
    Vertaling: Zij vliegt met eigen vleugels ( zij doet het op eigen kracht...)


    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

  • #2
    Re: Alis volat propiss

    jammer dat de "borst"door de belichting/schaduw bijna los komt van het lichaam.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Alis volat propiss

      Je zegt het goed, Bouk.... Bijna! Er is nog duidelijk te zien dat de borst NIET los komt van het lichaam....


      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      jammer dat de "borst"door de belichting/schaduw bijna los komt van het lichaam.
      grt,bouk.
      Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

      Comment


      • #4
        Re: Alis volat propiss

        Vind die borst ook niet mooi hoor.
        Had ze zich een beetje meer weggedraaid, was die borst niet te zien en was de rug wat beter zichtbaar, denk dat je plaat dan wat meer in evenwicht was.
        Beetje meer ruimte vanonder, zodat je de rand van de doek overal zag was ook mooier geweest denk ik.
        Knappe toning en sfeer
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Alis volat propiss

          En dan hebben we nog niets gezegd over de titel. Je gaat wel af als een gieter, vind ik, als je een titel in een vreemde taal kiest en daarbij een kemel schiet waaruit duidelijk blijkt dat je geen kaas gegeten hebt van die taal. Het is "Alis volat propriis".
          Overigens vind ik de foto wel geslaagd. Ook de borst.

          Comment


          • #6
            Re: Alis volat propiss

            Je hebt gelijk...

            Ikkreeg de tekst door van de dame in kwestie want ik wilde de tekst gebruiken en de vertaling weten... Maar ik had idd even goed op de foto moeten kijken, waar het trouwens wél goed op staat. My mistake...


            Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
            En dan hebben we nog niets gezegd over de titel. Je gaat wel af als een gieter, vind ik, als je een titel in een vreemde taal kiest en daarbij een kemel schiet waaruit duidelijk blijkt dat je geen kaas gegeten hebt van die taal. Het is "Alis volat propriis".
            Overigens vind ik de foto wel geslaagd. Ook de borst.
            Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

            Comment


            • #7
              Re: Alis volat propiss

              Wat de weergave van de borst betreft hebben voorgaande heren een punt. De borst is gewoon niet goed vastgelegd.
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • #8
                Re: Alis volat propiss

                Artistiek naakt is een kunst op zichzelf waarbij de compositie en de belichting heel belangrijk zijn. Veel laten zien zonder iets te laten zien is zowat de kunst.
                Bij deze opname heb ik dit gevoel niet.
                De borst, is vanwege de belichting/schaduwwerking afgesneden van het lichaam, waardoor het het helemaal niet aangenaam kijken is. Die hand in het haar vervalt tot een stompje. Daar waar handen een heel sensuele rol spelen. Het gelaat gaat verloren in de doorkijk en heeft als het ware een frontale botsing met de geplooide arm. Jouw processing en belichting zitten wel goed .
                Dus toch maar even over de compositie nadenken en gebruik maken van alle vrouwelijke attributen zoals sierlijke handen . Tot zover mijn mening he..
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment

                Working...
                X