Ik waag me af en toe in de portretfotografie en ik hou ervan, maar het is zo moeilijk. Bij deze toch nog een bijdrage. Kritiek zeker welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kleurrijk portret
Collapse
X
-
-
Re: kleurrijk portret
mooi met een juiste titel.
goed dat je ook van het rechteroog nog voldoende kan zien.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht[CENTER]Ik waag me af en toe in de portretfotografie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk berichtToch een moeilijkheidje: het streepjeshemd doet nogal moeilijk, van groenig naar paars.
Dan ben ik heel benieuwd welke lens je hier gebruikt heb? Ik ken maar een paar lenzen die hier last van hebben.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtCool, idd, zie het ook
Dan ben ik heel benieuwd welke lens je hier gebruikt heb? Ik ken maar een paar lenzen die hier last van hebben.
dank je voor je comments, zal later eens zien of ik dit niet weg kan filteren.
Comment
-
Vind die kleurverandering wel heel raar, want het gaat hier niet over kleurrandjes (chromat.abb.), maar de totale streep die anders van kleur is. Dit heb ik nooit ergens meer gezien.
Die 85mm 1.8 daar is normaal toch niks mis mee dacht ik zo.
Foto op zich leuk, beetje vlakke verlichting maar dat is denk-ik hier een pré.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtVind die kleurverandering wel heel raar, want het gaat hier niet over kleurrandjes (chromat.abb.), maar de totale streep die anders van kleur is. Dit heb ik nooit ergens meer gezien.
Die 85mm 1.8 daar is normaal toch niks mis mee dacht ik zo.
Foto op zich leuk, beetje vlakke verlichting maar dat is denk-ik hier een pré.
Dat de canon versie er last van had, heb ik ook nooit eerder gehoord.www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk berichtDat de canon versie er last van had, heb ik ook nooit eerder gehoord.
Zoniet kan de achtergrond wel de oorzaak zijn, het zijn net de kleuren van de achtergrond die terugkeren in de strepen. Hoewel het me dan verbaasd dat zich niet reflecteerd op de witte strepen.
Toch een geslaagde foto hoor!
Comment
Comment