Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kleurrijk portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kleurrijk portret

    Ik waag me af en toe in de portretfotografie en ik hou ervan, maar het is zo moeilijk. Bij deze toch nog een bijdrage. Kritiek zeker welkom.

    UnicornPictures on Facebook & Flickr

  • #2
    Re: kleurrijk portret

    mooi met een juiste titel.
    goed dat je ook van het rechteroog nog voldoende kan zien.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: kleurrijk portret

      Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      [CENTER]Ik waag me af en toe in de portretfotografie ...
      Goed gewaagd Mooie kleuren. Lekker zuiver. Juiste DOF. Brave maar goede plaatsing/compositie. Toch een moeilijkheidje: het streepjeshemd doet nogal moeilijk, van groenig naar paars. Schoon portret.

      Comment


      • #4
        Re: kleurrijk portret

        Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
        Toch een moeilijkheidje: het streepjeshemd doet nogal moeilijk, van groenig naar paars.
        Cool, idd, zie het ook
        Dan ben ik heel benieuwd welke lens je hier gebruikt heb? Ik ken maar een paar lenzen die hier last van hebben.
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: kleurrijk portret

          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          Cool, idd, zie het ook
          Dan ben ik heel benieuwd welke lens je hier gebruikt heb? Ik ken maar een paar lenzen die hier last van hebben.
          canon 85mm f1.8

          dank je voor je comments, zal later eens zien of ik dit niet weg kan filteren.
          UnicornPictures on Facebook & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: kleurrijk portret

            Vind die kleurverandering wel heel raar, want het gaat hier niet over kleurrandjes (chromat.abb.), maar de totale streep die anders van kleur is. Dit heb ik nooit ergens meer gezien.
            Die 85mm 1.8 daar is normaal toch niks mis mee dacht ik zo.
            Foto op zich leuk, beetje vlakke verlichting maar dat is denk-ik hier een pré.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: kleurrijk portret

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Vind die kleurverandering wel heel raar, want het gaat hier niet over kleurrandjes (chromat.abb.), maar de totale streep die anders van kleur is. Dit heb ik nooit ergens meer gezien.
              Die 85mm 1.8 daar is normaal toch niks mis mee dacht ik zo.
              Foto op zich leuk, beetje vlakke verlichting maar dat is denk-ik hier een pré.
              Samyang lenzen hebben hier last van Zwarten worden paarsig voor het scherpste punt en groenig achter het scherpste punt.
              Dat de canon versie er last van had, heb ik ook nooit eerder gehoord.
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

              Comment


              • #8
                Re: kleurrijk portret

                Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                Dat de canon versie er last van had, heb ik ook nooit eerder gehoord.
                Mss was het wel een hemdje met verschillende kleuren ;-)

                Zoniet kan de achtergrond wel de oorzaak zijn, het zijn net de kleuren van de achtergrond die terugkeren in de strepen. Hoewel het me dan verbaasd dat zich niet reflecteerd op de witte strepen.

                Toch een geslaagde foto hoor!

                Comment

                Working...
                X