Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwanger aan Zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zwanger aan Zee

    geweldige plaat (met of zonder broekje ).. de sfeer is top.
    iets meer ruimte links zou ik ook nog beter vinden.
    de handtekening..ik vind het een mooie handtekening en hij past bij Monica haar stijl (vind ik)
    Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

    Comment


    • #17
      Re: Zwanger aan Zee

      Haar glimlach en waarom die glimlach, dat stralende. Met een blosje dat alleen
      zwangere vrouwen in zich hebben. Het is een soort trots, gemengd met vreugde
      of blijdschap die niemand kan afnemen. En zelfs de zee heeft niet zulke mooie
      vormen.

      Comment


      • #18
        Re: Zwanger aan Zee

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        ....... En zelfs de zee heeft niet zulke mooie
        vormen.
        (niet mee eens...)
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Zwanger aan Zee

          @ frankyboy : Mevrouw is is naakt op slipje na en iemand wil graag het slipje kwijt ... dan schiet enkel de voile over = naakt!
          Webstek in opbouw

          Comment


          • #20
            Re: Zwanger aan Zee

            Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
            @ frankyboy : Mevrouw is is naakt op slipje na en iemand wil graag het slipje kwijt ... dan schiet enkel de voile over = naakt!

            Mevrouw is bedekt met doek (en b.h.) dat moet zo blijven. Ging mij om vorm en lijnspel.
            Zeker geen drang naar naakt !

            Comment


            • #21
              Re: Zwanger aan Zee

              Met slip, zonder slip
              Meer links, minder links
              Voile erop of voile eraf
              Met handtekening of zonder naam

              Elkeen zijn meug...ik vind het een prachtige foto..een typische Twinkel..en ik zie het graag
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #22
                Re: Zwanger aan Zee

                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                Ik denk dat het model moest opschuiven om plaats te maken voor die schreeuwerige handtekening.
                Volgende keer rest er slechts een half model.
                ZUCHT

                Wat betreft het broekje : logisch dat een zwangere vrouw (niet model) haar broekje aanhoudt.

                O.T. : zeer mooie sfeer in de foto met een zeer natuurlijke waas over de ganse foto. Iets dat je als fotograaf enkel kan realiseren als je licht begrijpt en ziet.
                Ook qua toning en happy feeling kan de foto me bekoren.
                Qua kadrage is het redelijk krap, maar niet storend (da's alleen storend voor mensen die foto's maken van 30 jaar geleden). Dit komt mede door dat je slim genoeg bent geweest om af te drukken als ze onder een bepaalde hoek kijkt.
                Op deze manier komt de voile inderdaad beter tot zijn recht.
                Wat ik ietsjes minder vind is de clichépose van het handje onder de buik en op de buik. Jou kennende moet je meer inspiratie hebben om daar iets hedendaagser mee te doen.

                Al bij al weer een mooie Twinkel-plaat.

                Veel groeten,

                Peter
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #23
                  Re: Zwanger aan Zee

                  Broekje stoort mij niet: het is een wit, ze moest het nu een knalgroen ofzo zijn
                  Waas is voor mij op het randje, maar dat valt al onder de noemer: muggenziften...
                  Groet, Philippe

                  Meer en andere belekens op Facebook

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zwanger aan Zee

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Wat ik ietsjes minder vind is de clichépose van het handje onder de buik en op de buik. Jou kennende moet je meer inspiratie hebben om daar iets hedendaagser mee te doen.
                    Pete, ik volg je helemaal, behalve deze
                    Zo een cliche plaat is dit toch niet, heb nog niet veel zee-zwanger-foto's gezien. En met die voile, niet veel meer mogelijkheden voor de handen, want anders staat ze daar.. bijna helemaal in haar nakie.

                    Vind hem zeker mooi, krapte is alles over gezegd. Licht vind ik mooi. Heb je er zelf nog een haze over gezet?

                    Deze keer vind ik de handtekening wel storen, niet omwille van de handtekening, want die vind ik super, maar omdat het die mooie val van je voile verstoort. Maar dat is miereneuken..
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zwanger aan Zee

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      Pete, ik volg je helemaal, behalve deze
                      Zo een cliche plaat is dit toch niet, heb nog niet veel zee-zwanger-foto's gezien. En met die voile, niet veel meer mogelijkheden voor de handen, want anders staat ze daar.. bijna helemaal in haar nakie.

                      Vind hem zeker mooi, krapte is alles over gezegd. Licht vind ik mooi. Heb je er zelf nog een haze over gezet?

                      Deze keer vind ik de handtekening wel storen, niet omwille van de handtekening, want die vind ik super, maar omdat het die mooie val van je voile verstoort. Maar dat is miereneuken..
                      Hey Nena, denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Vind het alles behalve een cliché"plaat hoor. Ik vind alleen de pose wat te clichématig. Daar is meer en vooral iets originelers uit te halen.

                      Groeten,

                      Peter
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zwanger aan Zee

                        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                        Hey Nena, denk dat je me verkeerd hebt begrepen. Vind het alles behalve een cliché"plaat hoor. Ik vind alleen de pose wat te clichématig. Daar is meer en vooral iets originelers uit te halen.
                        Aha, okidokie. Zit me toch suf te denken hoe het met voile anders kan
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zwanger aan Zee

                          @Nena: geen extra haze over de foto gedaan, wel een zacht filtertje uit PS. Er is eigenlijk amper gefrummeld aan deze foto. Is even zoeken naar de goede hoek (tov de zon) en juiste instellingen. Erg leuk om te doen!

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zwanger aan Zee

                            @Pete: Bedankt voor je opbouwende kritiek, ben ik er blij mee. Geinig dat je de kijkrichting benoemd mbt de compo benoemd...ik doe dat geheel op gevoel, maar je hebt helemaal gelijk. Omdat de dame naar het midden wegkijkt komt deze crop (voor mijn gevoel althans) goed uit...had ze recht naar voren gekeken, met haar neus tegen het kader aan...had het niet gekund.
                            De pose en voile...je hebt me aan het denken gezet. Als ze hem niet had vastgehouden, zou de voile op Texel zijn beland. Ik heb foto's waar assistentie de voile naar achteren trekt...maar daar mis ik het speelde van de wind Geef me eens wat creatieve tips hoe ik deze cliche pose (true) kan voorkomen.

                            @Doudeke: bedankt voor je mooie poetische woorden

                            Allen bedankt voor het kijken, het meedenken en de fijne feedback!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zwanger aan Zee

                              Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              De pose en voile...je hebt me aan het denken gezet. Als ze hem niet had vastgehouden, zou de voile op Texel zijn beland. Ik heb foto's waar assistentie de voile naar achteren trekt...maar daar mis ik het speelde van de wind
                              Haha, Moon, zijn we al met 2 die zich suf zitten te denken hoe het creatiever kan. Volgende keer vastlijmen misschien

                              Filtertje, weer iets bijgeleerd, dat is op basis van de huidskleur? Doe het ook soms on camera dit effect, maar twijfelde hier enigszins of nu PS was of niet. Wat het ook was, is mooi gedaan!
                              Al doende leert men...

                              Flickr

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zwanger aan Zee

                                Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                                @Pete: Bedankt voor je opbouwende kritiek, ben ik er blij mee. Geinig dat je de kijkrichting benoemd mbt de compo benoemd...ik doe dat geheel op gevoel, maar je hebt helemaal gelijk. Omdat de dame naar het midden wegkijkt komt deze crop (voor mijn gevoel althans) goed uit...had ze recht naar voren gekeken, met haar neus tegen het kader aan...had het niet gekund.
                                De pose en voile...je hebt me aan het denken gezet. Als ze hem niet had vastgehouden, zou de voile op Texel zijn beland. Ik heb foto's waar assistentie de voile naar achteren trekt...maar daar mis ik het speelde van de wind Geef me eens wat creatieve tips hoe ik deze cliche pose (true) kan voorkomen.

                                @Doudeke: bedankt voor je mooie poetische woorden

                                Allen bedankt voor het kijken, het meedenken en de fijne feedback!
                                Er is maar 1 pose (denk dat armen en handen worden bedoelt) voor zwangerschapsfoto's
                                My Website : http://www.ineedair.org
                                Music / Painting / Motion Graphics / Image
                                Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                                Comment

                                Working...
                                X