Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwanger aan Zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Zwanger aan Zee

    Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Haha, Moon, zijn we al met 2 die zich suf zitten te denken hoe het creatiever kan. Volgende keer vastlijmen misschien

    Filtertje, weer iets bijgeleerd, dat is op basis van de huidskleur? Doe het ook soms on camera dit effect, maar twijfelde hier enigszins of nu PS was of niet. Wat het ook was, is mooi gedaan!
    Niet zozeer op basis van de huidskleur...je zoekt een zacht kleurtje waarmee je de foto wat warmer maakt (of koeler)

    Comment


    • #32
      Re: Zwanger aan Zee

      Zag net de niet gecropte versie en vind die toch nog veel mooier hoor
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #33
        Re: Zwanger aan Zee

        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Zag net de niet gecropte versie en vind die toch nog veel mooier hoor
        Idem

        ps: bedankt voor de ps uitleg
        Groet, Philippe

        Meer en andere belekens op Facebook

        Comment


        • #34
          Re: Zwanger aan Zee

          Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
          Er is maar 1 pose (denk dat armen en handen worden bedoelt) voor zwangerschapsfoto's
          Moest er maar 1 pose zijn voor zwangerschapsfoto's dan zou een catalogus voor dat soort kleding snel saai worden, niet ? En ja, daar heb ik nu net veel ervaring in
          Moon, ik zal je eens een catalogus electronisch via email opsturen om je wat ideetjes te geven.

          Veel groeten,

          Peter
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #35
            Re: Zwanger aan Zee

            Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
            Moest er maar 1 pose zijn voor zwangerschapsfoto's dan zou een catalogus voor dat soort kleding snel saai worden, niet ? En ja, daar heb ik nu net veel ervaring in
            Moon, ik zal je eens een catalogus electronisch via email opsturen om je wat ideetjes te geven.

            Veel groeten,

            Peter
            Goh, in een catalogus hebben ze kleren aan
            Moest je een catalogus voor zwangere vrouwen met een voile doek maken, denk ik dat 99% van de vrouwen onmiddelijk naar deze pose zou gaan.
            Kan echt niet mooi en goed anders denk ik
            www.minnev.be
            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

            Comment


            • #36
              Re: Zwanger aan Zee

              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
              Moest er maar 1 pose zijn voor zwangerschapsfoto's dan zou een catalogus voor dat soort kleding snel saai worden, niet ? En ja, daar heb ik nu net veel ervaring in
              Moon, ik zal je eens een catalogus electronisch via email opsturen om je wat ideetjes te geven.

              Veel groeten,

              Peter
              een zwangere vrouw kan je laten poseren zoals elke andere vrouw indien practisch mogelijk. Maar als je een pose wil die aanslaat en die de intimiteit, tederheid en band moeder/kind benadrukt, dan laat je de moeder zoals in de foto poseren met haar armen...met een pose met beide handen onder de buik als mindere tweede pose. Ik weet dit uit ervaring...mijn foto met deze pose verkoopt een paar duizend keer per jaar, andere poses uit dezelfde shoot verkopen slechts een tiental keer of helemaal niet. ot: knap dat je deze pose eens uit de studio haalt en in een mooie setting plaatst
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #37
                Re: Zwanger aan Zee

                Echt fantastisch. Ik zou er helemaal niks aan veranderen. De onderste hand vond ik in eerste instantie wel wat opvallen, maar die is zeker niet storend.
                Een foto om héél tevreden mee te zijn.

                Comment


                • #38
                  Re: Zwanger aan Zee

                  Alweer een grote ZUCHT

                  Blijkbaar moet je op het forum ofwel mensen en hun foto's afbreken, ofwel mag je alleen maar alles in de hemel prijzen.
                  Ik zal nooit beweren dat ik alle waarheid in pacht heb en heb ook zeker niet te pretentie om te denken dat ik alles beter weet.
                  Als je er van uitgaat dat er geen andere mogelijkheid is, dan staar je je ofwel blind op een bepaalde formule die verkoopt, ofwel sta je niet open voor advies van anderen.
                  Een foto die een paar duizend keer per jaar verkoopt is dus een stockfoto, dat is iets geheel anders. Hoe meer cliché hoe beter. (ben dus vrij zeker dat deze foto het goed zou doen op dergelijke sites)
                  Maar merken denken daar anders over.

                  @Minne : ik heb heel vaak loshangende kleedjes gefotografeerd in de wind voor merken en bijna geen enkele foto was met deze pose.

                  Maar goed, ik ga er niet verder op in. Ken Moon goed genoeg en zal haar via persoonlijke email wel het nodige materiaal bezorgen
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: Zwanger aan Zee

                    Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Alweer een grote ZUCHT

                    Blijkbaar moet je op het forum ofwel mensen en hun foto's afbreken, ofwel mag je alleen maar alles in de hemel prijzen.
                    Ik zal nooit beweren dat ik alle waarheid in pacht heb en heb ook zeker niet te pretentie om te denken dat ik alles beter weet.
                    Als je er van uitgaat dat er geen andere mogelijkheid is, dan staar je je ofwel blind op een bepaalde formule die verkoopt, ofwel sta je niet open voor advies van anderen.
                    Een foto die een paar duizend keer per jaar verkoopt is dus een stockfoto, dat is iets geheel anders. Hoe meer cliché hoe beter. (ben dus vrij zeker dat deze foto het goed zou doen op dergelijke sites)
                    Maar merken denken daar anders over.

                    @Minne : ik heb heel vaak loshangende kleedjes gefotografeerd in de wind voor merken en bijna geen enkele foto was met deze pose.

                    Maar goed, ik ga er niet verder op in. Ken Moon goed genoeg en zal haar via persoonlijke email wel het nodige materiaal bezorgen
                    Maar er wordt hier toch gewoon gevraagd om een voorbeeld van een originelere pose ? Minder cliché betekent automatisch goed gevonden en creatief.
                    Ikzelf en sommige andere posters zien niet meteen een andere houding die het hier even goed zou doen, maar jij duidelijk wel. Kun je dan geen voorbeeld geven ?
                    Daar worden we alleen maar wijzer van Via PB heeft namelijk maar één persoon er wat aan...

                    Comment


                    • #40
                      Re: Zwanger aan Zee

                      Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                      @Minne : ik heb heel vaak loshangende kleedjes gefotografeerd in de wind voor merken en bijna geen enkele foto was met deze pose.
                      Maar die loshangende kleedjes vallen niet op de grond als je ze loslaat
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                      Comment


                      • #41
                        Re: Zwanger aan Zee

                        Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                        Moon, ik zal je eens een catalogus electronisch via email opsturen om je wat ideetjes te geven.
                        Ben ook wel geinteresseerd...
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #42
                          Re: Zwanger aan Zee

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadHatter Bekijk bericht
                          Maar er wordt hier toch gewoon gevraagd om een voorbeeld van een originelere pose ? Minder cliché betekent automatisch goed gevonden en creatief.
                          Ikzelf en sommige andere posters zien niet meteen een andere houding die het hier even goed zou doen, maar jij duidelijk wel. Kun je dan geen voorbeeld geven ?
                          Daar worden we alleen maar wijzer van Via PB heeft namelijk maar één persoon er wat aan...
                          Ja, post je foto gewoon. Dan kunnen we die zwangerschapspose die krachtiger is dan deze ook zien.
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #43
                            Re: Zwanger aan Zee

                            Post hier al lang geen foto's meer. Zou niet weten waarom ik dat zou doen trouwens. Veel mensen hier kennen mij en mijn werk, dus...
                            Maar ik ga moon zeker enkele tips geven. Het is trouwens niet mijn gewoonte om gratis tips en tricks aan te leren.
                            Grz peter
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: Zwanger aan Zee

                              Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                              Post hier al lang geen foto's meer. Zou niet weten waarom ik dat zou doen trouwens. Veel mensen hier kennen mij en mijn werk, dus...
                              Maar ik ga moon zeker enkele tips geven. Het is trouwens niet mijn gewoonte om gratis tips en tricks aan te leren.
                              Grz peter
                              My Website : http://www.ineedair.org
                              Music / Painting / Motion Graphics / Image
                              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                              Comment


                              • #45
                                Re: Zwanger aan Zee

                                Super beeld... Heel toffe sfeer...
                                Website: http://www.vangoophotography.com
                                Facebook: http://www.facebook.com/Vangoo.Photography
                                Flickr: http://www.flickr.com/photos/Vangoo_Photography/

                                Comment

                                Working...
                                X