Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Francken Studios, Sint-Martens-Latem. 2.144 vind-ik-leuks. Fashion, Lifestyle, Product and Advertising photo production studio (500m2) based in Belgium. Tel 0
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Nog geen reactie ?
Voor mij ook wat vreemd. Ik reageer niet vlug in dit forumonderdeel omdat ik zelf totaal niets doe aan en niets af weet van deze tak van onze hobby.
Maar voor mij is dit toch een mooie plaat, mooi licht en tinten, mooi model met een leuke "uitstraling".
Misschien dat het toch iets te maken heeft met mijn eerdere mening die ik had over dit forumonderdeel, nl. de kritiek naar elkaar toe, de "afgunst" als iemand anders een mooie plaat plaatst waar men niet op kan/wil reageren.
Sorry, de maker heeft waarschijnlijk niets aan deze mening maar ik wilde het wel effe kwijt.
Hoh, moet zeggen dat ik tegenwoordig niet zoveel tijd en goesting heb om nog veel te fotoshoppen, dus ik probeer het nu af te werken tijdens het fotograferen.. Keep it simpel.. De trekhaak stoort me niet echt want dankzij het tshirtje blijft de aandacht gegarandeerdbij het model :-)
Hoh, moet zeggen dat ik tegenwoordig niet zoveel tijd en goesting heb om nog veel te fotoshoppen, dus ik probeer het nu af te werken tijdens het fotograferen.. Keep it simpel.. De trekhaak stoort me niet echt want dankzij het tshirtje blijft de aandacht gegarandeerdbij het model :-)
Thx vr de comments btw
mee eens, stoort mij ook niet,
't verbaasde me gewoon omdat ik weet dat je niet vies bent van wat photoshopwerk en het ook goed kan. (in vergelijking met de foto van het meisje in New-york bvb)
Comment