Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sideway

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sideway

Beautiful Aude..
    grt, Daan

Francken Studios, Sint-Martens-Latem. 2.144 vind-ik-leuks. Fashion, Lifestyle, Product and Advertising photo production studio (500m2) based in Belgium. Tel 0

Uploaded with ImageShack.us

Re: Sideway

Nog geen reactie ?
    Voor mij een geslaagd beeld, compo, kleur,achtergrond, belichting en zelfs de styling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
      Nog geen reactie ?
      Voor mij ook wat vreemd. Ik reageer niet vlug in dit forumonderdeel omdat ik zelf totaal niets doe aan en niets af weet van deze tak van onze hobby.
      Maar voor mij is dit toch een mooie plaat, mooi licht en tinten, mooi model met een leuke "uitstraling".
      Misschien dat het toch iets te maken heeft met mijn eerdere mening die ik had over dit forumonderdeel, nl. de kritiek naar elkaar toe, de "afgunst" als iemand anders een mooie plaat plaatst waar men niet op kan/wil reageren.

Sorry, de maker heeft waarschijnlijk niets aan deze mening maar ik wilde het wel effe kwijt.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Een glimlach is niet meteen nodig voor een zonnestraal. Sexy.

Comment

mooi beeld, zachte kleuren
          Mvg,
          Annie

Comment

Ik vind het stuk van de aanhanger storend, voor de rest een mooie foto.
            Groetjes Jacob

http://jacobjorritsma.jalbum.net/

Comment

Daan
              Dat is altijd TOP !!!

Comment

mooi beeld, speelt het model ook een grote rol in.., toning is m'n smaak
                vreemd dat je die aanhanger niet weg geshopt hebt

Comment

Doudeke heeft het weer prachtig verwoord, beetje ondeugend zonder dat dit van haar gezicht is af te lezen.
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

Hoh, moet zeggen dat ik tegenwoordig niet zoveel tijd en goesting heb om nog veel te fotoshoppen, dus ik probeer het nu af te werken tijdens het fotograferen.. Keep it simpel.. De trekhaak stoort me niet echt want dankzij het tshirtje blijft de aandacht gegarandeerdbij het model :-)

Thx vr de comments btw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DanM Bekijk bericht
                      Hoh, moet zeggen dat ik tegenwoordig niet zoveel tijd en goesting heb om nog veel te fotoshoppen, dus ik probeer het nu af te werken tijdens het fotograferen.. Keep it simpel.. De trekhaak stoort me niet echt want dankzij het tshirtje blijft de aandacht gegarandeerdbij het model :-)

Thx vr de comments btw
                      mee eens, stoort mij ook niet,
                      't verbaasde me gewoon omdat ik weet dat je niet vies bent van wat photoshopwerk en het ook goed kan. (in vergelijking met de foto van het meisje in New-york bvb)

Comment

super! fijne zachte kleuren.

aanhanger stoort me wel

Comment

Mooie speelse foto met zachte pastel kleuren, dus een
                          Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Working...
                          X