![](http://flashsplash.smugmug.com/Other/My-SmugMug-Site-Files-Do-Not/i-x7dtvBK/0/L/obedians4-15-of-1-L.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Don't mess with me.
Collapse
X
-
-
Re: Don't mess with me.
Hier moet echt een geweldig verhaal achter zitten... Waarom houdt hij dat geweer vast? Heb je met deze man gepraat? Kijkt hij je indringend of argwanend aan?portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook
Comment
-
Sorry, maar ik kan er echt niet in geloven...
Jihad strijder, met plat flitslicht ? Toning zit imho ook niet goed...
Dit zou veel beter werken in keihard zonlicht, lekker veel harde schaduwen...
Ook de expressie : "don't mess with me" is voor mij eerder, "zullen we een trappistje gaan drinken ?"Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichtSorry, maar ik kan er echt niet in geloven...
Jihad strijder, met plat flitslicht ? Toning zit imho ook niet goed...
Dit zou veel beter werken in keihard zonlicht, lekker veel harde schaduwen...
Ook de expressie : "don't mess with me" is voor mij eerder, "zullen we een trappistje gaan drinken ?"
Kan je me even uitleggen wat er niet goed zit met de toningEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk berichtHier moet echt een geweldig verhaal achter zitten... Waarom houdt hij dat geweer vast? Heb je met deze man gepraat? Kijkt hij je indringend of argwanend aan?Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Voor mij ziet het er een beetje te zacht uit.
Huid is lief kerstman-roze en zacht van textuur.
Had ook met wat schaduwen gewerkt en dan wat keihard contrast erop (dan ziet iedereen er wel een beetje vuil uit)
www.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
-
Op de goeie weg, nu nog zijn tulband door het slijk...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Vooropgesteld dat het een mooie foto is. Wat mij, en meerdere, hier opmerken is het "lieve" gezicht van de strijder. Ik heb de foto's een paar keer bekeken en nu ben ik er achter: het zijn de blauwe ogen de , naar mijn mening, die hem het lieve gezicht geven. Je zou eens kunnen proberen zijn ogen kunstmatig bruin te maken of hem als kerstman te laten poseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk berichtKijk langer naar de foto dan gebruikelijk; dus "me like".
Wou nog even meegeven dat de ogen grijs groen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtHeb ik ook gedaan, en Like hem ook
Wou nog even meegeven dat de ogen grijs groen zijn
Comment
Comment