Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben blij dat bouk me voor was, want ik wou weer niet openen met negative comments. De mensen zouden al snel denken dat ik een oude zaag ben LOL
Met deze volg ik dus bouk
Ik zal dan maar even anders zijn, ik vind deze best goed en zelfs de ogen, want uiteindelijk kijkt ze naar het licht dat van boven komt. Ik kan me voorstellen dat deze opname perfect zou kunnen werken (met die look) in een of andere web-pagina waar de dame naar een bepaald onderwerp kijkt. Scherpte kleur en belichting zitten allemaal goed waarbij je het licht goed onder controle hebt.
Uiteraard zijn ogen in de ooghoeken meestal aan afrader, maar alles hangt wat af van de pose en soms werkt het wel, zoals hier.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Ik kan jullie volgen met "teveel oogwit", maar het feit dat ze naar het "lichtje" keek, was voor mij toch nog een meerwaarde.... ondanks het negatieve "teveel oogwit"...
Ik zal dan maar even anders zijn, ik vind deze best goed en zelfs de ogen, want uiteindelijk kijkt ze naar het licht dat van boven komt. Ik kan me voorstellen dat deze opname perfect zou kunnen werken (met die look) in een of andere web-pagina waar de dame naar een bepaald onderwerp kijkt. Scherpte kleur en belichting zitten allemaal goed waarbij je het licht goed onder controle hebt.
Uiteraard zijn ogen in de ooghoeken meestal aan afrader, maar alles hangt wat af van de pose en soms werkt het wel, zoals hier.
Ben het helemaal met Flash eens.
Kom je eens met iets anders, beginnen ze meteen te kraken....
Foto
(naschrift.... ik ben wel erg laat met m'n reactie, tis zelfs een Hof geworden ha...)
Comment