Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elisa II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Elisa II

Ik volg Bouk.

Grtz, Michel

Comment

Prachtig. Zonder die flare zou het voor mij nog iets prachtiger zijn. En al de rest; 'out of cam', al dan niet PS kan me niet zoveel schelen. Als het mooi is is het mooi. De weg er naartoe maakt me niet zoveel uit. En de look van het model is natuurlijk heel goed. Is ook een deel de verdienste van de fotogra(a)f(e). Misschien met iemand anders achter de camera zou het niet zo sterk zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bali Bekijk bericht
        En al de rest; 'out of cam', al dan niet PS kan me niet zoveel schelen. Als het mooi is is het mooi. De weg er naartoe maakt me niet zoveel uit.
        Mee eens, maar ik haat het als je ziet dat het PS-gefoefel is, en als ik zoiets in PS probeer, zie je dat altijd
        En als 'maker' van de foto, is het natuurlijk gewoon leuker om blij verrast naar dat kleine cameraschermpje te kijken en zien dat het je gelukt is, anders werd ik wel fotomanipulator ipv fotografe (ieuw, groot woord).
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Mee eens, maar ik haat het als je ziet dat het PS-gefoefel is, en als ik zoiets in PS probeer, zie je dat altijd
          Subtiel is het woord dat hier het meest op zijn plaats is voor mij.
          Gelukkig heeft iedereen een andere smaak en niet elke foto vraagt dezelfde behandeling -voor de fotogra(a)f(e)- in kwestie. Er is heel veel 'speel'-ruimte tussen 'plastiek' en 'out of cam'.

Comment

Ik vind hem helemaal goed.
            Blik belichting,sfeer dus ten top.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Very nice one! Ik hou wel van gradients/flares! En die reflectie in haar ogen! Knap!
              . fashion & artist photography
              . www.kurtvandeweerdt.be
              . twitter . facebook . flickr

Comment

Working...
              X