Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Prachtig. Zonder die flare zou het voor mij nog iets prachtiger zijn. En al de rest; 'out of cam', al dan niet PS kan me niet zoveel schelen. Als het mooi is is het mooi. De weg er naartoe maakt me niet zoveel uit. En de look van het model is natuurlijk heel goed. Is ook een deel de verdienste van de fotogra(a)f(e). Misschien met iemand anders achter de camera zou het niet zo sterk zijn.
En al de rest; 'out of cam', al dan niet PS kan me niet zoveel schelen. Als het mooi is is het mooi. De weg er naartoe maakt me niet zoveel uit.
Mee eens, maar ik haat het als je ziet dat het PS-gefoefel is, en als ik zoiets in PS probeer, zie je dat altijd
En als 'maker' van de foto, is het natuurlijk gewoon leuker om blij verrast naar dat kleine cameraschermpje te kijken en zien dat het je gelukt is, anders werd ik wel fotomanipulator ipv fotografe (ieuw, groot woord).
Mee eens, maar ik haat het als je ziet dat het PS-gefoefel is, en als ik zoiets in PS probeer, zie je dat altijd
Subtiel is het woord dat hier het meest op zijn plaats is voor mij.
Gelukkig heeft iedereen een andere smaak en niet elke foto vraagt dezelfde behandeling -voor de fotogra(a)f(e)- in kwestie. Er is heel veel 'speel'-ruimte tussen 'plastiek' en 'out of cam'.
Comment