Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thoughts....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Thoughts....

Model: Janine
    Lokatie: Venlo
    Foto: Gé

Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Re: Thoughts....

Hoe de benen hier overkomen vind ik niet echt flaterend voor het model...hier moet je toch veel meer kunnen uithalen...

Comment

pose voor een paaldanseres niet zo geslaagd.
      althans ik denk dat dat er achter zit.
      ook dat nipte tepeltje was niet nodig.
      idee leuk maar de uitvoering voor mij niet zo.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik zou zeggen goed geprobeerd, maar ik volg mijn voorhangers... Paal staat ook wat schijn he samen met de muur achteraan. Verder is de styling niet echt ok, vestje, slip en schoenen passen niet echt, of toch..bij de omgeving misschien.
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

na een uit de hand gelopen tuinfeestje?
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Sorry, nooit zulke zinloze reacties gezien als hier op BD...

... Wát een kudde gedrag.

Als je iets fatsoenlijks zou kunnen schrijven, maar dit gaat écht helemaal nergens over...

nog ff over die "schuine" paal, ik weet dat hij niet 100% recht staat. Maar jij, Flashplash, had als geoefend fotograag , hebben moeten constateren da tik ik niet anders kon. Anders zou ik de voeten gedeeltelijk hebben moeten amputeren.

Maar ja, zoals gewoonlijk staan de beste stuurlui ....
            Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Sjraar jij bent toch degene van die kleurige knallers van die 'volslanke dame'?
              Deze kan er wat mij betreft niet in de schaduw staan.
              Wat die paal betreft, met CS6 géén amputatie nodig!
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

My thoughts:

Geen kuddegedrag maar ook ik vind deze niet geslaagd. Alles wringt een beetje. Er is de kledij die niet past in het plaatje, ik zoek ook altijd een reden waarom men naakt gaat op een foto en kan er geen bedenken, hier lijkt het persé te doen om een borst te tonen. Ik ben zelf geen fashion fotograaf maar kom deze sectie graag bezoeken en hoop beter werk van jou te zien in de toekomst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht

....
                  nou dat valt nog wel mee hoor.
                  heb het al veeeeel erger gezien.
                  grt,bouk.

Comment

Kuddegedrag? Denk het niet als het om deze foto gaat.
                    Krijg hier ook zo'n 'ik wil een model met weinig kleren fotograferen zonder veel tijd of moeite in de techniek/setting/nabewerking/... te steken' gevoel bij.
                    Doet het nooit echt goed in mijn ogen
                    www.minnev.be
                    Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht

Als je iets fatsoenlijks zou kunnen schrijven, maar dit gaat écht helemaal nergens over...

...................
                      Ik begrijp je reactie. Ik zou het anders benoemen dan kuddegedrag. Het zijn steeds dezelfde clichés van dezelfde mensen die terugkeren over dezelfde onderwerpen. Buiten het conforme, contemporaine (vaak commerciële of commercieel geïnspireerde) kader denken is voor deze mensen blijkbaar niet mogelijk. Vraag me eigenlijk af hoe je op zo'n manier met kunst kan omgaan, of ze fotografie überhaupt als een vorm van kunst beschouwen, en of ze die dan in kleinzerige regeltjes kunnen vastleggen.

Comment

Man man toch, kuddegedrag.. zinloze opmerkingen...?

Bekijk die plaat toch even grondig zelf..
                        Pose is niks, styling is dramatisch, camera standpunt niet echt fraai, licht recht toe recht aan, en de nabewerking stelt niet echt iets voor...

Maar om tegen de kuddegeest in te gaan, ben ik zeer benieuwd wat je hier zelf zo goed aan vindt ... ?
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lugosi Bekijk bericht
                          Ik begrijp je reactie. Ik zou het anders benoemen dan kuddegedrag. Het zijn steeds dezelfde clichés van dezelfde mensen die terugkeren over dezelfde onderwerpen. Buiten het conforme, contemporaine (vaak commerciële of commercieel geïnspireerde) kader denken is voor deze mensen blijkbaar niet mogelijk. Vraag me eigenlijk af hoe je op zo'n manier met kunst kan omgaan, of ze fotografie überhaupt als een vorm van kunst beschouwen, en of ze die dan in kleinzerige regeltjes kunnen vastleggen.
                          das pas een goed en juist comment op deze opname.
                          hier heeft ts wat aan, om mee te nemen naar de volgende shoot.
                          grt,bouk.

Comment

Wel ik moet zeggen dat ik dan toch maar een beginnend ben,maar al wel veel heb geleerd hier maar nu moet ik toch wel veel mensen hier gelijk geven hoor sorry aan de foto poster maar echt de kledij valt tegen en meer. Let op dat wat je zegt over kuddegedrag is eigenlijk wel voor 54 % wa
                            maar dat geven de seniors niet graag toe (niet kwetsend bedoelt hoor) heb zelf is een model gepost man man meer dat 1000 reaktie's waarvan eigenlij geen enkel possitief was maar toch vond ik de foto mooi net als u.
                            Maar niet opgeben hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
                              .... heb zelf is een model gepost man man meer dat 1000 reaktie's waarvan eigenlij geen enkel possitief was ......
                              1000 negatieve reacties..waar...je maakt me wel nieuwsgierig.
                              grt,bouk.

Comment

Working...
                              X