Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thoughts....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Thoughts....

Bedankt nog steeds voor de reacties die deze foto teweeg brengt. Ik weet zelf ook dat dit "mijn" beste foto is. Maar bij kritiek die ik goed kan hebben, daar leer je tenminste van.. Wil ik graag onderbouwde kritiek, wat beter kan etc.

Het viel me gewoon op dat na die 1e reactie er steeds meer nietszeggende opmerkingen kwamen, vandaar. Die niets met de foto te maken hadden.

Maar even OT: binnenkort komen er wel 1 of 2 foto's van mijn shootvakantie in de Dordogne die hopelijk beter in de smaak vallenn... ;-)
    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht
      ..................

Het viel me gewoon op dat na die 1e reactie er steeds meer nietszeggende opmerkingen kwamen, vandaar. Die niets met de foto te maken hadden.

.......
      Afgezien van de waarde van de reacties, het komt bij mij wel over dat bij een eerste negatieve reactie de kudde meestal wel volgt, da's ook de reden dat ik mijn laatste inzending bij zo'n eerste (merendeels onzinnige) reactie direct weggehaald heb. Voor mij was toen de maat vol.
      Nog een voorbeeld.... "ik weet niet wat ik er van moet denken maar ik mis iets" of meer van dergelijke prietpraat, ik werd er eigenlijk goed misselijk van.
      Mijn inbreng is voortaan (hopenlijk in de ogen van TS positieve) kritiek te leveren, en wie iets van mijn werk wil zien kan terecht op mijn pb-website...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Afgezien van de waarde van de reacties, het komt bij mij wel over dat bij een eerste negatieve reactie de kudde meestal wel volgt, da's ook de reden dat ik mijn laatste inzending bij zo'n eerste (merendeels onzinnige) reactie direct weggehaald heb. Voor mij was toen de maat vol.
        Nog een voorbeeld.... "ik weet niet wat ik er van moet denken maar ik mis iets" of meer van dergelijke prietpraat, ik werd er eigenlijk goed misselijk van.
        Mijn inbreng is voortaan (hopenlijk in de ogen van TS positieve) kritiek te leveren, en wie iets van mijn werk wil zien kan terecht op mijn pb-website...
        Klagen als de reacties niet goed zijn, naar naar hun zin, maar oweeeee als er geen reacties komen, dan zijn ze ook op hun tenen getrapt.
        Misschien moeten jullie een privé forum opstarten, waar dat mensen als jij en TS de enige zijn die op je eigen foto kunnen reageren, gegarandeerd dat je dan de reacties krijgt die je wilt!
        Misschien eens leren kritisch naar je eigen werk te kijken, ipv bij ieder kiekje een staande ovatie te verwachten.

OT: denk dat het probleem bij deze foto is, dat er zo weinig in zit en zo weinig aanspreekt, dat je niet eens kan benoemen wat je zou veranderen.
        Gewoon, andere foto
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          vandaag, 17:53 #2 Henk47
          Senior Member

Re: Britt

Is dat make-up wat ik zie?
          De wereld bestaat niet. Maar zo lang jullie er in geloven doe ik gezellig mee. Kijk ook eens http://www.pbase.com/henk1
          "Voor mij is fotografie geen wedstrijd" (BD1383NL)

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          OT: denk dat het probleem bij deze foto is, dat er zo weinig in zit en zo weinig aanspreekt, dat je niet eens kan benoemen wat je zou veranderen.
          Gewoon, andere foto
          My Website : http://www.ineedair.org
          Music / Painting / Motion Graphics / Image
          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Ineedair heeft een punt, ik heb mijn reactie bij inzending Britt aangepast.
            Mijn reactie hier blijft gelden, bij Britt was ik er helaas zelf een van die snoodaards.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Ik zal proberen concrete feedback te geven:

Compositie is niet sterk
              Foto oogt er druk door sterk aanwezige (rommelige) achtergrond (zie liever wat kleinere DOF hier)
              Styling kan veel beter, kleding stukjes en schoenen vormen gee geheel, het haar oogt rommelig
              Nut van blote borst ontgaat me bij deze foto.

Door bovenstaande punten komt de foto bij mij over als een snapshot....sorry

Comment

Working...
              X