Sorry maar dat is het niet voor mij. Kijk zelf even naar het gelaat ? Komt niet echt fris over...... En ik zou ook die tekst maar weglaten.
Verder zit de kleur van de huid niet goed.
Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Heb het gevoel dat de bewerking je foto wat om zeep helpt, vooral dan van je model. Zou je model uit je bewerkingen selecteren en terug naar de meer naturel kleur halen.
Is mijn gedacht, eh.
Ik denk dat mijn kleuren bewerking, zoals jullie Vlamen dat zo mooi kunnen zeggen, "niet smaakt..."
Geloof me Vinny, ze had had het niet koud! een bijna tropische namiddag/avond zon. dit komt ook door de bewerking in NIK, ik wil hierin
nog wel een eens té enthousiast zijn!
Hier het origineel:
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Oorspronkelijk geplaatst door SjraaroetvenloBekijk bericht
Kun je zien... ik vind de juiste kiezen soms zo lastig, omdat het af en toe wat toevoegt aan een foto, maar
dit kan natuurlijk ook averechts werken...
Dat is zo, texture of actions maken soms een deel van de foto beter, maar een andere deel dan weer niet. Je kunt evt. met een laagmasker werken om het model terug te 'herstellen', want je boomkleur vind ik mooier met je bewerking. Je model uit origineel is dan weer veel beter
Comment