Ik vind het licht net niet cool. de benen tegenover het bovenlichaam verschilt enorm in kleur, het is prescies van een ander lichaam. Of is dit de humor die ik niet snap? Dan de rozige benen tegenover het licht belicht afgehakte hoofd, is mijns inziens niet natuurlijk. Die misvormde borst door de houding vind ik echt mottig en doet weinig eer aan het prachtig model.
Ik vind het licht net niet cool. de benen tegenover het bovenlichaam verschilt enorm in kleur, het is prescies van een ander lichaam. Of is dit de humor die ik niet snap? Dan de rozige benen tegenover het licht belicht afgehakte hoofd, is mijns inziens niet natuurlijk. Die misvormde borst door de houding vind ik echt mottig en doet weinig eer aan het prachtig model.
Ik vind het idee wel heel goed maar spijtig genoeg moet ik qua uitvoering nim volgen.
Tegenlicht, cirkelvormige spot rond het model, allemaal knap gedaan.
Als er duidelijk maar één lichtbron gebruikt wordt (vooraan dan) en je ziet het natuurlijke verloop van het licht (boven lichter, onder donkerder) stoort mij dat niet.
Heeft niks met humor te maken.
En jij die niet goed tegen kritiek kan, gaat dan op zo'n manier comments geven? Hmm
Tegenlicht, cirkelvormige spot rond het model, allemaal knap gedaan.
Als er duidelijk maar één lichtbron gebruikt wordt (vooraan dan) en je ziet het natuurlijke verloop van het licht (boven lichter, onder donkerder) stoort mij dat niet.
Heeft niks met humor te maken.
En jij die niet goed tegen kritiek kan, gaat dan op zo'n manier comments geven? Hmm
Ik heb hier geleerd dat wat je ziet en je stoort het zeker en vast vermelden. Ik kan tegen kritiek maar ni om afgebroken te worden dat is een verschil hé.Ik denk dat mijn kritiek hier gegrond is ook al stoort het u niet Minne, terwijl gij iemand bent die zich nogal aan veel (stoort) naargelang wie de foto post. En ik hoor heel graag kritiek als ik er direkt van kan bijleren hoe ik een bepaalde foto kan beter maken. Hmmm. Er zijn er hier die zeggen dat ik kririscher naar een foto moet kijken om beter te worden awel ik ben bezig. En ik moest kijken en leren van betere fotografen awel ik ben bezig.
Ik heb hier geleerd dat wat je ziet en je stoort het zeker en vast vermelden. Ik kan tegen kritiek maar ni om afgebroken te worden dat is een verschil hé.Ik denk dat mijn kritiek hier gegrond is ook al stoort het u niet Minne, terwijl gij iemand bent die zich nogal aan veel (stoort) naargelang wie de foto post. En ik hoor heel graag kritiek als ik er direkt van kan bijleren hoe ik een bepaalde foto kan beter maken. Hmmm. Er zijn er hier die zeggen dat ik kririscher naar een foto moet kijken om beter te worden awel ik ben bezig. En ik moest kijken en leren van betere fotografen awel ik ben bezig.
Ik had het over de manier warop, 'ik vind da mottig' is toch een beetje plat? Je kan ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vindt
En ik ken 9 van de 10 posters niet eens, dus wie welke comment krijgt, weet ik niet eens.
Ik vind de blote borsten hier ook overbodig, maar dta heb ik deze week al vaak gezegd, en anders krijg ik als ik eens een blotere foto post 'awel, ge vond borsten toch lelijk?'
Terwijl dat niet mijn bedoeling is.
Allez back to topic der zit links achteraan ook nog een vlek op de muur waar men oog steeds op valt. Toch wel positief dat de foto ondanks kleine foutjes toch uitnodigt om hem meermaals te bekijken. Hij intrigeert
leuk om eens een plaatje te posten waar mensen een mening over hebben..
commentaar over de borst, klopt de linkerborst zit niet helemaal juist, maar had op het moment zoveel dingen om op te letten dat me dit ontgaan is.
heb er ook waar de borsten perfect zitten, maar dat is er iets anders minder goed waar er commentaar zou op volgen..
links achteraan een vlek? klopt ook, in een oud "vervallen" kasteel gemaakt, en niet in een nieuwbouw.. kon natuurlijk wel geshopt worden, maar ik photoshop de laatste tijd steeds minder.
bloed aan het hoofd (pop) had ik ook aan gedacht, eventueel plasje bloed op de vloer enzo.. maar vond het te gemaakt overkomen en ben terug naar de originele foto gegaan.
Foto is gemaakt met een hoog fun-gehalte, en met een vette knipoog.. mensen die dit mottig vinden mogen mij alvast overtuigen met een topplaat.
Comment