Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik open een nieuw PSD bestand (groot) vul die met een kleur die niet in de foto zit (paars/roze) klik daar met de healingbrush op en ga dan naar de foto terug...selecteer de texture laag en poets zo de texture (gedeeltelijk) weg terwijl de kleur van de texture blijft. Zo heeft iedereen denk ik z'n eigen werkwijze Altijd in soft overlay en de kleur bepaal ik met % Opacity
Dat werkte bij mij om een of andere reden niet goed. Werk nu met de blur-methode, zelfde resultaat (denk ik). Maar meestal voeg ik toch nog een laagmasker toe om de toning wat te temperen op de huid, maar elk zijn meug hoor. Dit is zeker geen aan- of opmerking, maar enkel een persoonlijke smaak en toets en die is voor iedereen anders (gelukkig maar).
Comment