Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dju, Jeannot... neen, deze keer niet.
Spijt me dat ik het moet zeggen, maar het meisje haar beugel trekt al de aandacht naar zich toe. Ze is ongetwijfeld een mooi modelletje hoor maar het is tegenstrijdig in deze foto.
Sorry
Dju, Jeannot... neen, deze keer niet.
Spijt me dat ik het moet zeggen, maar het meisje haar beugel trekt al de aandacht naar zich toe. Ze is ongetwijfeld een mooi modelletje hoor maar het is tegenstrijdig in deze foto.
Sorry
mee eens, moest meteen aan een James Bond film denken.
ligt er tè dik bovenop hoor.
grt,bouk.
Ik snap de reacties enigszins, maar eigenlijk is het wel erg eh.
Het kind heeft een beugel en 'bam' het wordt met de grond gelijk gemaakt.
Ik vind dit dus een prachtig model, prachtige foto , mooie toning en kleuren en de beugel die neem ik er maar bij.
Eigenlijk kijk ik alleen naar het stuk net afgesneden boven haar rechterknie, want mij betreft moet de broek er niet bij op
mee eens, moest meteen aan een James Bond film denken.
ligt er tè dik bovenop hoor.
grt,bouk.
Wel Bouk, ik vind dit nogal een grove vergelijking om naar "Jaws" te verwijzen!!
En de nadruk "Ligt er tè dik bovenop hoor"
Daaruit blijkt dat je toch niet meer zo bijdehand bent als voorheen.
Aangezien er in een ander draadje naar verwezen wordt over hetzelfde meisje,
waar iemand aan haalt door dat de mond toe is met de beugel ect.
tja...in dit geval misschien wel.
op een andere manier dan misschien weer niet.
wat is daar nou mis mee..?
grt,bouk.
Dat de ouders hier in dit geval hun dochter zeer goed opvolgen, wat ook nodig is in
deze toch wel vreemde wereld,en dit ook lezen en opvolgen
dat is er mis mee
Wel Bouk, ik vind dit nogal een grove vergelijking om naar "Jaws" te verwijzen!!
En de nadruk "Ligt er tè dik bovenop hoor"
......
mee eens; is ook niet netjes van mij maar dacht er meteen aan.
tis natuurlijk not done kritiek op het/een model te uiten maar op de foto.
sorry en mijn excuus.
grt,bouk.
...ik vind dat die beugel heel goed zou werken bij een meer naturelle benadering.....je photoshopwerk (dat trouwens van zeer hoge kwaliteit is) wringt met de 'onschuld' die je in je beeld hebt willen leggen......
Ik vind de beugel eigenlijk wel goed in deze plaat, want foto heeft een zeker tienermode gehalte. In deze foto zeker niet uit context, en wat minne en jaak zeggen is ook een optie...dan komt de titel ook meteen meer tot zijn recht. In de vorige posts vervormde de beugel de mond, mede omdat het zo klein was.
wat is dat zwart ding achter haar schouder.
Mocht ik tijd hebben en een model als dit.....mijn schriftje staat vol met ideeen, maar tijd tijd tijd...
Comment