Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
geprobeert om iets meer body toe tevoegen maar dat is toch nog niet zo gemakkelijk met een kleintje zitten lopen staan huilen lachen etc etc..
misschien tips??? voor de mensen die vaker/langer kinderen fotograferen???
De belangrijkste tips van mijn kant:
- (engelen)geduld
- niet bang zijn om zelf kind te spelen
- kind kind laten zijn, afwachten en op het juiste moment afdrukken.
Ik denk zelf dat plaats en extra mm's (die heb ik zelf niet echt) ook handig zijn, zodat je wat afstand kunt nemen en een kind zo meer in zijn eigen wereldje kan laten zijn.
(Ik dacht dat je vorige de laatste zou zijn
Hoop echt dat we ook 'andere' modelletjes, andere settings mogen te zien krijgen in de toekomst)
Verder over je foto:
De voeten komen mij wat zwaar over, maar ik hou heel erg van die toning in je foto's. Passen ook helemaal bij het manneke.
Leuke foto van een leuk ventje met een leuke mama (denk ik toch)
Ikzelf heb een paar kindershoots gedaan en soms wordt je geduld heel sterk op de proef gesteld. Maar de voldoening die je krijgt en de dankbaarheid van de ouders is onbetaalbaar.
Comment