Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pretty Baby

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pretty Baby






    Update ;-)
    Mvg,


    Jeannot
    Last edited by gNo; 29 juni 2012, 19:55. Reden: Kb te klein

  • #2
    Re: Pretty Baby

    vind het net een pop.. vooral haar gezicht

    Comment


    • #3
      Re: Pretty Baby

      Een "Pretty Baby", is het zeker ,...en, er steken verder wel enkele interessante elementen in het beeld...

      Daniel.

      Comment


      • #4
        Re: Pretty Baby

        Op zich mooie plaat
        Maar er is iets héél vreemds aan haar gezicht, haar mond en linkeroog zien er gewoon bizar uit...
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Pretty Baby

          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          Op zich mooie plaat
          Maar er is iets héél vreemds aan haar gezicht, haar mond en linkeroog zien er gewoon bizar uit...
          Ja, daarom dat ik er ene post in beoordeling van Sanne niet bewerkt
          en eentje hier bewerkt
          voor nu eens te zien wat in feite het beste is
          daarom zitten we hier voor de juiste kritiek en voeding te krijgen ;-)

          thanks voor de comments

          Comment


          • #6
            Re: Pretty Baby

            Ik heb ze eens naast elkaar gelegd, de bewerking is misschien wat over the top, maar de sfeer gaat wel de goede kant op. Model met lippen op elkaar had beter geweest, het gebit komt wat raar over. Wat het beeld zelf betreft, een combinatie van een toch wel rebelse chick met een zomers binnenhuistafereeltje geeft een contrast dat wel mag, maar ben er nog niet uit of ikzelf deze setting kan smaken, dat is dan wel weer voorkeur. Belichting zit precies wel goed, komt naturel over en zo hoort het ook wel in zo'n setting. Over all, wel een goed beeld. Ik heb het meer voor uw werk waarbij je het subtiel uitwerkt ipv de hard gephotoshopte beelden. Wat meer de fotograaf, wat minder de digital artist.

            Comment


            • #7
              Re: Pretty Baby

              Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
              Ik heb ze eens naast elkaar gelegd, de bewerking is misschien wat over the top, maar de sfeer gaat wel de goede kant op. Model met lippen op elkaar had beter geweest, het gebit komt wat raar over. Wat het beeld zelf betreft, een combinatie van een toch wel rebelse chick met een zomers binnenhuistafereeltje geeft een contrast dat wel mag, maar ben er nog niet uit of ikzelf deze setting kan smaken, dat is dan wel weer voorkeur. Belichting zit precies wel goed, komt naturel over en zo hoort het ook wel in zo'n setting. Over all, wel een goed beeld. Ik heb het meer voor uw werk waarbij je het subtiel uitwerkt ipv de hard gephotoshopte beelden. Wat meer de fotograaf, wat minder de digital artist.
              Lippen komt waarschijnlijk omdat Sanne een beugel aan had

              Comment


              • #8
                Re: Pretty Baby

                Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Lippen komt waarschijnlijk omdat Sanne een beugel aan had
                Ah, dat verklaart inderdaad wel, niet altijd simpel subtiel te lachen met een beugel natuurlijk.

                Comment


                • #9
                  Re: Pretty Baby

                  Mooie sfeer in de foto, prachtige toning.
                  Ik vind de foto in beoordeling ook erg mooi, ben benieuwd of je die ook nog omtovert

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pretty Baby

                    Lap, heb nu eerst moeten surfen naar beoordeling


                    Ik vind de foto in beoordeling ook erg mooi, ben benieuwd of je die ook nog omtovert
                    en sluit mij aan bij Monica. Houding model & compo in foto uit beoordeling vind ik net ietsje beter. Ben benieuwd als je die op gelijke manier bewerkt wat het resultaat zal zijn ... want bewerking, alhoewel die mss. een tikkeltje "te" is, kan mij wel bekoren
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pretty Baby

                      Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                      Lap, heb nu eerst moeten surfen naar beoordeling




                      en sluit mij aan bij Monica. Houding model & compo in foto uit beoordeling vind ik net ietsje beter. Ben benieuwd als je die op gelijke manier bewerkt wat het resultaat zal zijn ... want bewerking, alhoewel die mss. een tikkeltje "te" is, kan mij wel bekoren
                      Beweging is soms wat goed Billy "Surfen" Lol

                      we schipperen tussen beide in hé
                      en blijven proberen zekers
                      iedereen bedankt voor de comments

                      en goed weekend

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pretty Baby

                        mooi plaatje Gno! weeral. de toning is top beter(in mijn ogen) dan da manneke met geelzucht . minpuntje zoals enkele van mijnvoorgangers al vermelde tis presies een plastic poppemieke.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pretty Baby

                          vind het formaat van beide foto's te klein om ze te beoordelen....zie overal artifacts en vind ze beide bewerkt. Vind ze beide ok. Tafel mocht leeg zijn voor mij....denk dat dat de kijker meer uitnodigt om 'aan tafel te komen zitten voor een gesprekje'.
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pretty Baby

                            Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
                            mooi plaatje Gno! weeral. de toning is top beter(in mijn ogen) dan da manneke met geelzucht . minpuntje zoals enkele van mijnvoorgangers al vermelde tis presies een plastic poppemieke.
                            Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                            vind het formaat van beide foto's te klein om ze te beoordelen....zie overal artifacts en vind ze beide bewerkt. Vind ze beide ok. Tafel mocht leeg zijn voor mij....denk dat dat de kijker meer uitnodigt om 'aan tafel te komen zitten voor een gesprekje'.
                            Daarom dat ik de keuze gemaakt heb om eentje "deze te bewerken en de andere in beoordeling is enkel verscherpt en verkleining gedaan.
                            De sfeer die in de kamer hing op dat moment kon mij vooral bekoren
                            daarom dat ik dit wou delen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pretty Baby

                              Je zit hier goed met een naturelle sfeer.
                              Een tikje meer invullicht op je model zou niet slecht zijn
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                              Comment

                              Working...
                              X