Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hmm, dan vind ik dat deel 1 van deze reeks beter in showcase hoort dan deze. Die liet iets meer aan de verbeelding van de kijker over.
Omdat het meeste licht op de handen valt, wordt alle aandacht daarnaartoe getrokken. Ik weet niet of het de bedoeling is dat die handen het onderwerp van je foto vormen?
Hmm, dan vind ik dat deel 1 van deze reeks beter in showcase hoort dan deze. Die liet iets meer aan de verbeelding van de kijker over.
Omdat het meeste licht op de handen valt, wordt alle aandacht daarnaartoe getrokken. Ik weet niet of het de bedoeling is dat die handen het onderwerp van je foto vormen?
Die andere was perongeluk in beoordeling gepost
De bedoeling was het niet, maar ik vond de houding van haar handen hier wel heel mooi, dus stoorde het mij ook niet.
Ik was zelf veel enthousiaster over deze, maar das duidelijk smaakgebonden
ik had hem liever ondersteboven gezien, nu kijkt hij wat moeilijk vind ik persoonlijk.
Oké, draai hem eens ondersteboven? Dan denk ik dat je wel snapt waarom ie zo staat
Ik stond boven haar hoofd, standpunt zou totaal niet meer kloppen als ik hem omdraaide.
Anders stond ie zeker wel recht hoor, denk ik..
Oké, draai hem eens ondersteboven? Dan denk ik dat je wel snapt waarom ie zo staat
Ik stond boven haar hoofd, standpunt zou totaal niet meer kloppen als ik hem omdraaide.
Anders stond ie zeker wel recht hoor, denk ik..
Idd, heb het net zo bekeken krijg je een Maria beeld
laten zo Minne
Ik heb 'em een paar keer bekeken Minne : sfeer, pose en crop kan ik best wel smaken , maar ik blijf steken op de belichting...
Het kan postprocessing zijn (vignettering), maar ik vind het licht nogal fel gericht op handen en middel en het gezicht aan de donkere kant.
Ik zeg niet dat dat niet kan , meer zelfs... als je er iets mee wil uitdrukken mag het verschil nog feller, maar dat zie ik hier niet meteen...
@gakrid: dat van dat licht volg ik volledig, ben er nog al op gewezen en het is ook zo, licht mocht wat meer op haar gezicht en wat minder op het bovenlichaam, geen idee waarom het mij niet opviel...
Hoe ik wat heb gedaan ?
Ik ben zelf ook best een newbie en hier is niks aan geshopt, dus euhm, weet niet goed wat je bedoelt
@gakrid: dat van dat licht volg ik volledig, ben er nog al op gewezen en het is ook zo, licht mocht wat meer op haar gezicht en wat minder op het bovenlichaam, geen idee waarom het mij niet opviel...
Hoe ik wat heb gedaan ?
Ik ben zelf ook best een newbie en hier is niks aan geshopt, dus euhm, weet niet goed wat je bedoelt
Der zit zo een wazige sfeer in de foto de meeste van uw foto's hebben dat is goe kijken
Comment