Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik heb juust wat met die steunend ellboog tegen die pilaar. Kweetnie, het is een bepaalde nonchalance dat ik niet kan thuisbrengen tegenover de andere twee modellen.
Ik heb juust wat met die steunend ellboog tegen die pilaar. Kweetnie, het is een bepaalde nonchalance dat ik niet kan thuisbrengen tegenover de andere twee modellen.
Ik volg. Achtergrond vind ik eerder lastig juiste brengen en dat leidt de aandacht van de modellen weg. Een draaioven ? Titel = chalk ? Uit pure interesse, waar is de foto gemaakt ?
Hetgeen ik leuk vind aan deze foto is dat ze er alledrie even sterk opstaan. Het is niet dat 1 model in de
spotlight staat en de rest gewoon aanwezig is. Dat maakt dit beeld zo sterk. Ondanks dat dit ook niet
super vernieuwend is, is dit toch een beeld dat ik niet direct kan vergelijken met een ander beeld en
ook dat is goed.
Hetgeen ik leuk vind aan deze foto is dat ze er alledrie even sterk opstaan. Het is niet dat 1 model in de
spotlight staat en de rest gewoon aanwezig is......
maar ze proberen het wel, en das nou het leuke van deze opanme.
grt,bouk.
Comment