De laatste uit de serie
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De laatste.
Collapse
X
-
-
Re: De laatste.
stukje van de onderkant af en...ik ga er voor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Dit wordt een echte high-key, voor mij te licht.
correctie/aanvulling:
Ik zie hem nu op m'n échte monitor, en hij zit prima in elkaar, dus NIET TE LICHT. Sorry, m'n notebook is kennelijk niet geschikt om foto's te beoordelen op dit punt.Last edited by Henk47; 25 juni 2012, 10:39.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Comment
-
De kleuren in deze foto zitten echt zo immens frikkin' goed dat ik er zelf bekanst van begin te kwijlen.
De zachte haren en uitwerking, het 3D gevoel, de emotie, de scherptediepte in combinatie met de
imperfectheden zoals de immense wallen. Ik heb het echt voor dit beeld, meer reeksen van deze stijl
zijn zeker welkom, I just love it. Damn good job.
Comment
-
-
moest even googelen maar op zich wel grappig dat de kleuren een beetje overeen komen hehehe en dhaar style spreekt me erg aan
het is wel beter toch of neit?? heb wel een beetje verandert maar wil het ook niet onnatuurlijk laten lijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk berichtmoest even googelen maar op zich wel grappig dat de kleuren een beetje overeen komen hehehe en dhaar style spreekt me erg aan
het is wel beter toch of neit?? heb wel een beetje verandert maar wil het ook niet onnatuurlijk laten lijken.
Ik wil ook niet zeurderig overkomen hoor.
Comment
-
-
Ik vind deze foto's veel mooier. Patrizia Burra vergroot al die kinderogen....ziet er niet prettig uit (kikkerogen) nee...doe mij maar een MrsNuke87
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtMocht je het een tikkel meer in de verf zetten allemaal, mag je samen met Patrizia Burra exposeren!
Ik blijf toch een beetje op m'n honger zitten betreft m'n kritiek op de vorige twee foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtIk vind deze foto's veel mooier. Patrizia Burra vergroot al die kinderogen....ziet er niet prettig uit (kikkerogen) nee...doe mij maar een MrsNuke87
Ik beaam: deze foto's zijn echt veel mooier!
(en ik hoop dat ze me geen zeurkous meer gaat noemen... hehe )
Comment
Comment