Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
correctie/aanvulling:
Ik zie hem nu op m'n échte monitor, en hij zit prima in elkaar, dus NIET TE LICHT. Sorry, m'n notebook is kennelijk niet geschikt om foto's te beoordelen op dit punt.
De kleuren in deze foto zitten echt zo immens frikkin' goed dat ik er zelf bekanst van begin te kwijlen.
De zachte haren en uitwerking, het 3D gevoel, de emotie, de scherptediepte in combinatie met de
imperfectheden zoals de immense wallen. Ik heb het echt voor dit beeld, meer reeksen van deze stijl
zijn zeker welkom, I just love it. Damn good job.
Ik vind deze foto's veel mooier. Patrizia Burra vergroot al die kinderogen....ziet er niet prettig uit (kikkerogen) nee...doe mij maar een MrsNuke87
Ja, Monica, je hebt gelijk hoor! Patrizia is de laatste tijd enorm over de schreef aan het gaan. Het begint er zelfs toxisch uit te zien. Ik heb de indruk dat ze een "Tim Burton in Wonderland" aan het nastreven is.
Ik beaam: deze foto's zijn echt veel mooier!
(en ik hoop dat ze me geen zeurkous meer gaat noemen... hehe )
Comment