Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jasmientje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jasmientje

of

Re: Jasmientje

Mooi hoor Maar waarom altijd de ogen zo wit? Komt erg onnatuurlijk over.

Comment

Overshopped: teveel nascherping, teveel bewerking op de ogen, teveel invulling van de schaduwen die nu enkel nog grijs zijn: digitale opflits die het contrast wegspoelt, zwart ontbreekt. De wangen blijken minder scherpte te bevatten dan de schouder, en dat tov de overscherpe ogen is dit zeer vreemd...
      Vermoedelijk een goede foto, van een mooi model, die té wild door photoshop is gehaald...

Veel succes,
      F.

Comment

Zover als mijn voorganger zou ik het niet willen drijven hoor. Ik denk een iets te scherpe analyse die in mijn ogen de foto iets teveel oneer aandoet. Maar goed, elke z'n mening he?

Ik volg wat de ogen betreft, die zijn iets te wit geworden. Onder het mom van: "denk je dat het goed zit, doe dan de helft minder en dan zal je wel 'juist' zitten, zou ik het oogwit terugschroeven.
        Verder vind ik de belichting net iets te legaal, naar mijn gevoel mag de belichting wat gerichter, wat intiemer zitten. Het spel van licht en schaduw wat meer in de verf zetten, doch op een subtiele manier.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Working...
        X