Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Ik zou hem snel nog bewerken onder de ogen voor de rest komt kijken, but that's just me.
Komt echt niet fris over zo. Dat is echt gewoon een vlak van het kan niet meer.
Wat de rest betreft, ik zie lingerie liever in een setting dan zo int wit gedoopt, maar dat is
voorkeur. Het haar komt wel wat plat over en haar warme en wazige huidstoon komt nogal
fake en vlekkerig over. Weet niet of dat aan de belichting of de bewerking of aan beiden
ligt en dat op zijn beur in contrast met de witte achtergrond, maar het komt niet zacht
over, gewoon onnatuurlijk. Felle contrasten zijn zelden mooi bij lingerie, ik zou de dingen
zachter uitwerken, komt alles meer tot zijn recht.
Ik zou hem snel nog bewerken onder de ogen voor de rest komt kijken, but that's just me.
Komt echt niet fris over zo. Dat is echt gewoon een vlak van het kan niet meer.
Wat de rest betreft, ik zie lingerie liever in een setting dan zo int wit gedoopt, maar dat is
voorkeur. Het haar komt wel wat plat over en haar warme en wazige huidstoon komt nogal
fake en vlekkerig over. Weet niet of dat aan de belichting of de bewerking of aan beiden
ligt en dat op zijn beur in contrast met de witte achtergrond, maar het komt niet zacht
over, gewoon onnatuurlijk. Felle contrasten zijn zelden mooi bij lingerie, ik zou de dingen
zachter uitwerken, komt alles meer tot zijn recht.
Ik volg de mening van Fernandez wel. Het ligt er wat zwaar op.
Misschien moet je echt niet veel doen: een aanpassingslaag met ietske desaturatie en een aanpassingslaag levels waarbij je de middentoon schuiver wat naar links trekt.
Hebt het zelf effe geprobeerd, en komt een stuk zachter over.
Ik weet, het zal misschien wat té simplistisch zijn, maar het kijkt wel aangenamer.
Ik volg de mening van Fernandez wel. Het ligt er wat zwaar op.
Misschien moet je echt niet veel doen: een aanpassingslaag met ietske desaturatie en een aanpassingslaag levels waarbij je de middentoon schuiver wat naar links trekt.
Hebt het zelf effe geprobeerd, en komt een stuk zachter over.
Ik weet, het zal misschien wat té simplistisch zijn, maar het kijkt wel aangenamer.
Foto was in het begin al niet goed genomen. Het laken waar ze op ligt, is volledig overbelicht en dus uitgebrand. Dat betekent dat er niets meer is. Als je dit bv uitprint, heb je 1 grote vale vlek.
Vind de pose ook niet erg flaterend. Probeer ook eens uit de clichehoudingen slash beelden te stappen.
Foto was in het begin al niet goed genomen. Het laken waar ze op ligt, is volledig overbelicht en dus uitgebrand. Dat betekent dat er niets meer is. Als je dit bv uitprint, heb je 1 grote vale vlek.
Vind de pose ook niet erg flaterend. Probeer ook eens uit de clichehoudingen slash beelden te stappen.
Een domme vraag waarschijnlijk, wat is er zo onflaterend aan de pose ?
Een domme vraag waarschijnlijk, wat is er zo onflaterend aan de pose ?
Ik vind de pose nog wel meevallen, het is vooral de hoek die je gekozen hebt.
Hals/kin/oksel, dat stukje vind ik niet mooi
En idd, dat uitgebrande laken, daardoor kijkt ie zo moeilijk.
Ik vind de pose nog wel meevallen, het is vooral de hoek die je gekozen hebt.
Hals/kin/oksel, dat stukje vind ik niet mooi
En idd, dat uitgebrande laken, daardoor kijkt ie zo moeilijk.
dat uitgebrande is eigenlijk omdat ik heb moeten foefelen met de ondergrond die was ni zo goed en het is toch alleen maar aan de bovenzijde van het model hé
dat uitgebrande is eigenlijk omdat ik heb moeten foefelen met de ondergrond die was ni zo goed en het is toch alleen maar aan de bovenzijde van het model hé
JEp dus lijkt het alsof ze in het niets ligt, ik had er liever ook wat doek gezien
Comment