Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lingerie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lingerie

eentje met lingerie of

Update
    Last edited by nim; 16 juni 2012, 17:36.

Re: Lingerie

Ik zou hem snel nog bewerken onder de ogen voor de rest komt kijken, but that's just me.
    Komt echt niet fris over zo. Dat is echt gewoon een vlak van het kan niet meer.

Wat de rest betreft, ik zie lingerie liever in een setting dan zo int wit gedoopt, maar dat is
    voorkeur. Het haar komt wel wat plat over en haar warme en wazige huidstoon komt nogal
    fake en vlekkerig over. Weet niet of dat aan de belichting of de bewerking of aan beiden
    ligt en dat op zijn beur in contrast met de witte achtergrond, maar het komt niet zacht
    over, gewoon onnatuurlijk. Felle contrasten zijn zelden mooi bij lingerie, ik zou de dingen
    zachter uitwerken, komt alles meer tot zijn recht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
      Ik zou hem snel nog bewerken onder de ogen voor de rest komt kijken, but that's just me.
      Komt echt niet fris over zo. Dat is echt gewoon een vlak van het kan niet meer.

Wat de rest betreft, ik zie lingerie liever in een setting dan zo int wit gedoopt, maar dat is
      voorkeur. Het haar komt wel wat plat over en haar warme en wazige huidstoon komt nogal
      fake en vlekkerig over. Weet niet of dat aan de belichting of de bewerking of aan beiden
      ligt en dat op zijn beur in contrast met de witte achtergrond, maar het komt niet zacht
      over, gewoon onnatuurlijk. Felle contrasten zijn zelden mooi bij lingerie, ik zou de dingen
      zachter uitwerken, komt alles meer tot zijn recht.
      tja smaken verschillen hé ferre

Comment

En toch volg ik Fernandez.
        Tis allemaal wat hard, slordig, ziet er allemaal wat rommelig uit.
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nim Bekijk bericht
          tja smaken verschillen hé ferre
          True, maar smaak zou normaal gezien uw technische vaardigheden niet mogen beïnvloeden, nimie-pimie

Comment

hij is wel lekker gladjes en warm van kleurtoon, moet de foto nog even laten bezinken

Comment

Ik volg de mening van Fernandez wel. Het ligt er wat zwaar op.
              Misschien moet je echt niet veel doen: een aanpassingslaag met ietske desaturatie en een aanpassingslaag levels waarbij je de middentoon schuiver wat naar links trekt.
              Hebt het zelf effe geprobeerd, en komt een stuk zachter over.

Ik weet, het zal misschien wat té simplistisch zijn, maar het kijkt wel aangenamer.
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Ik volg de mening van Fernandez wel. Het ligt er wat zwaar op.
                Misschien moet je echt niet veel doen: een aanpassingslaag met ietske desaturatie en een aanpassingslaag levels waarbij je de middentoon schuiver wat naar links trekt.
                Hebt het zelf effe geprobeerd, en komt een stuk zachter over.

Ik weet, het zal misschien wat té simplistisch zijn, maar het kijkt wel aangenamer.
                bedankt k'zal het is proberen

Comment

bedankt k'zal het is proberen
                  Update vind ik er al stukken beter uitzien hoor!
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Foto was in het begin al niet goed genomen. Het laken waar ze op ligt, is volledig overbelicht en dus uitgebrand. Dat betekent dat er niets meer is. Als je dit bv uitprint, heb je 1 grote vale vlek.
                    Vind de pose ook niet erg flaterend. Probeer ook eens uit de clichehoudingen slash beelden te stappen.
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                      Foto was in het begin al niet goed genomen. Het laken waar ze op ligt, is volledig overbelicht en dus uitgebrand. Dat betekent dat er niets meer is. Als je dit bv uitprint, heb je 1 grote vale vlek.
                      Vind de pose ook niet erg flaterend. Probeer ook eens uit de clichehoudingen slash beelden te stappen.
                      Een domme vraag waarschijnlijk, wat is er zo onflaterend aan de pose ?

Comment

Een domme vraag waarschijnlijk, wat is er zo onflaterend aan de pose ?
                        Ik vind de pose nog wel meevallen, het is vooral de hoek die je gekozen hebt.
                        Hals/kin/oksel, dat stukje vind ik niet mooi
                        En idd, dat uitgebrande laken, daardoor kijkt ie zo moeilijk.
                        www.minnev.be
                        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                          Ik vind de pose nog wel meevallen, het is vooral de hoek die je gekozen hebt.
                          Hals/kin/oksel, dat stukje vind ik niet mooi
                          En idd, dat uitgebrande laken, daardoor kijkt ie zo moeilijk.
                          dat uitgebrande is eigenlijk omdat ik heb moeten foefelen met de ondergrond die was ni zo goed en het is toch alleen maar aan de bovenzijde van het model hé

Comment

dat uitgebrande is eigenlijk omdat ik heb moeten foefelen met de ondergrond die was ni zo goed en het is toch alleen maar aan de bovenzijde van het model hé
                            JEp dus lijkt het alsof ze in het niets ligt, ik had er liever ook wat doek gezien
                            www.minnev.be

Comment

Working...
                            X