Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Had je wat

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Had je wat

Kom maar op dan

Re: Had je wat

Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de originele foto. Klopt het dat je er terug een achtergrond hebt aangehangen. Rond de haren (vooral dan het plukje linksonder) zit de bewerking echt niet snor (net zoals bij oranje fan). Jammer, ik heb het idee dat je achtergrondbewerking de plaat helemaal onderuit haalt.

Als ik het knulletje zelf bekijk en de achtergrond probeer weg te denken, dan zit de houding nogal onnatuurlijk onderaan. Het is waarschijnlijk een stukje van zijn 2de arm die ik daar zie, maar het maakt er een rare borstkas van. De vuist had iets lager gemogen, komt nu wat prominent in beeld.

De belichting is niets spectaculair, maar is wel ok,mijns inziens.

Sorry, maar ik vind deze toch echt een trapje te hoog staan op dit forum.
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Sorry, maar ik vind deze toch echt een trapje te hoog staan op dit forum.
      Ik volg wel, ondanks er al wel zichtbare verbeteringen zijn tegenover de vorige foto.
      Bewerking is technisch nog steeds niet voldoende, maar stapje voor stapje zal het wel tot
      zijn recht komen, durf andere technieken aan te leren en toe te passen, heb het gevoel dat
      je het jezelf wat moeilijk maakt met dat haar. Achtergrond gebruiken en goed belichten is
      wel een pluspunt. Ogen komen al minder fel over als in het vorige beeld dus dat is ook
      goed, ikzelf blijf fan van opvallende ogen.

Btw, vorige keer had je het over een Jill Greenberg stijl. Ik ben ook wel te vinden voor die
      stijl en kon mij de onderstaande tutorial herinneren waar ik ooit eens op botste, kan wel
      een hulp zijn moest je deze nog niet kennen.

http://www.youtube.com/watch?v=Qt49XtCNNqg

Comment

Dit is geen jill greenberg styl foto (te weinig karakter voor) maar wel de achtergrond vervangen omdat ie daar juist wel sterker van wordt. Benieuwd wat er dan niet snor zit, de jongen staat gewoon in natuurlijke houding (niets aan veranderd).
        had graag een vuist gemaakt met deze foto omdat ie nu wel beter is los gemaakt + de ogen minder fel.

@Fernandez had dat filmpje ook al gezien, maar had je het eindresultaat ook gezien.
        Bedankt voor de op en aanmerkingen houd me scherp

het orgineel

Grt, Frank

Comment

Deze achtergrond is naar mijn mening beter, maar je ziet inderdaad de uitsnede. Niet alleen aan het haar.
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

Comment

Working...
          X