Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simplicity

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Simplicity

dgethethe
    Last edited by Fernandez; 11 juli 2012, 09:04.

Re: Simplicity

Met een f/ 1.2 kan ik dat best smaken geeft goed scherpte op de plaats delict

Comment

kleurgebruik is mooi, maar uitdrukking trekt helemaal op niets. Alsof ze nog dommer is dan Forrest Gump
      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
        kleurgebruik is mooi, maar uitdrukking trekt helemaal op niets. Alsof ze nog dommer is dan Forrest Gump
        Hahahaha, mijn god, wat een vergelijking. Voor mij viel die emotie nog goed mee, maar
        ik weet dat je ervoor moet zijn. Ik persoonlijk zie nu wel meer de kwade kant in deze blik
        dan de domme kant.

Comment

Ik weet inderdaad niet goed wat ik moet vinden van de uitdrukking van het model, maar zoals de meeste me wel kennen ben ik absoluut geen voorstander om commentaar te geven op modelllen.

Fototechnisch is de foto meer dan ok en de beperkte scherptediepte heeft een sterke meerwaarde in dit beeld.

Mvg. Peter
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Waarom post je een try-out en geen volledig afgewerkt idee?
            Wat kan jou het schelen wie er een color adjustment om de warmte een beetje uit het gezicht te halen kan smaken.
            goede foto.
            My Website : http://www.ineedair.org
            Music / Painting / Motion Graphics / Image
            Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

Comment

Heb deze al een paar keer aangeklikt en ik vind hem elke keer beter en beter. Ik hou ervan. Geeft mij een Lara Croft gevoel.
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                Waarom post je een try-out en geen volledig afgewerkt idee?
                Wat kan jou het schelen wie er een color adjustment om de warmte een beetje uit het gezicht te halen kan smaken.
                goede foto.
                Het idee was wat meer contrast, natuurlijk licht, etc. Ik geef toe dat het geen
                baanbrekend idee is maar ik noem het een try-out omdat ik gewend ben om vooral met
                kunstlicht te werken, ondanks de enige foto's van mezelf waar ik ietwat content van ben
                diegene zijn met natuurlijk licht.

Je kan nooit iedereen blij maken met je werk, enkel een bepaalde groep, maar ik pols al
                eens graag om te weten wat de meerderheid denkt. Maar zoals je zegt, het zou me geen
                reet schelen moest niemand het goed vinden omdat het te maken heeft met smaak en niet
                met technische vaardigheden, het is vooral nieuwsgierigheid denk ik.

Eéééén bedankt voor het compliment.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
                  Het idee was wat meer contrast, natuurlijk licht, etc. Ik geef toe dat het geen
                  baanbrekend idee is maar ik noem het een try-out omdat ik gewend ben om vooral met
                  kunstlicht te werken, ondanks de enige foto's van mezelf waar ik ietwat content van ben
                  diegene zijn met natuurlijk licht.

Je kan nooit iedereen blij maken met je werk, enkel een bepaalde groep, maar ik pols al
                  eens graag om te weten wat de meerderheid denkt. Maar zoals je zegt, het zou me geen
                  reet schelen moest niemand het goed vinden omdat het te maken heeft met smaak en niet
                  met technische vaardigheden, het is vooral nieuwsgierigheid denk ik.

Eéééén bedankt voor het compliment.
                  Ik vind deze foto ook mooi. Waarom? Omdat ik vooral hou van foto's die een sfeer of een emotie vertolken. Deze foto laat me langer en meermaals komen kijken ....en je kan er telkens iets anders bij verzinnen.
                  facebook

Comment

Ik vind het een zeer knappe foto!

Job well done!
                    Nikon D5000, Nikon AF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Nikon AF-S 55-200mm f/3.5-5.6 VR, Nikon AF-S 35mm F/1.8 G DX, Nikon AF-S 50mm F/1.4 G, Nikon SB910

Comment

Mooie compo

Over de uitdrukking: lijkt me wel wat weg te hebben van "Duh! Tuurlijk!" (Wie heeft die uitdrukking nog niet gezien op een vrouwelijk gezicht? ) > Dus wat mij betreft is die uitdrukking een prima onderwerp voor een foto.

Door haar witte hemdje en (opgelichte?) ogen, ben ik wel eens benieuwd naar een complete Z/W (en niet een gedesatureerde foto). Volgens mij zal het contrast nog beter werken dan. Zeker tegen de zwarte achtergrond.

Voor de rest: ben benieuwd naar de uiteindelijke resultaat van de try-out.
                      ~~~~ Bezoek mijn fotoblog op http://www.woutervoet.com ~~~~
                      Nikon D7000 | Nikon D80 | Nikkor DX 18-200mm VR II | Sigma 135-400mm | Nikkor 50mm 1.4 | Nikkor 105mm 2.8 Macro | SB-28 | SB-600 | SB-800 | SB-900 | en nog wat strobist stuff...

Comment

niet zo,n fan hoor.
                        vind het verschil tussen de belichte en minder belichte delen net wat te groot.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het licht, de kleuren, de afwerking, die soft focus, echt geweldig.
                          Maar de uitdrukking of emotie die het model moet tonen, niet.
                          https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Lijkt wel een fragment uit een tiener horror film..Een blik zo van....what the f**** net voor dat haar vriendin zegt dat Jason verdwenen is.
                            Ik vind dit een gelaagd beeld met zo een grote opening...
                            Knap.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

wel heel mooi , alsof het zo uit de film komt

grt, Frank

Comment

Working...
                              X