Ik zie toch wel wat banding, hoor, maar ik hoop dat het aan de monitor hier ligt.
En sorry: ik beschouw een titel altijd als visitekaartje voor een foto dus vind ik het ook hier wel jammer dat de titel en de foto niet in overeenstemming zijn.
begrijp ik niet goed hoor bouk.
De uitdrukking op het gezicht mag dan wel goed zijn, de nabewerking is het helemaal niet. De achtergrond is er duidelijk achter geplakt (overal te zien eigenlijk) en de bewerkingen op het gelaat komen voor mij heel plastiekerig over.
De uitdrukking op het gezicht mag dan wel goed zijn, de nabewerking is het helemaal niet. De achtergrond is er duidelijk achter geplakt (overal te zien eigenlijk) en de bewerkingen op het gelaat komen voor mij heel plastiekerig over.
begrijp ik niet goed hoor bouk.
de nabewerking is het helemaal niet. De achtergrond is er duidelijk achter geplakt (overal te zien eigenlijk) en de bewerkingen op het gelaat komen voor mij heel plastiekerig over.
ohh..maar als je goed kijkt, mankeert er nog veel meer aan hoor.
en toch vind ik hem goed.
zo er ook mooie en technische niets aan mankerende opnamen in Showcase staan die ik niet goed vind.
grt,bouk.
Nope, en dat maakt toch ook helemaal niets uit.
Als het past, dan past het, maar ik vind het hier een beetje storen. iemand een beetje moeite met kritiek?
Het gaat hem niet om wat andere mensen doen, het gaat hem om het beeld je brengt en hoe goed alles bij elkaar past. Ik volg dat de bewerking niet echt geslaagd is en dat de ogen té fel zijn. Ik hou zelf ook wel van opvallende ogen, maar je moet kunnen doseren als het aankomt op het toevoegen van zo'n felle bewerkingen, anders verliest het zijn waarde.
De ogen: Love it or hate it, het is smaak. Vind ze ook net iets te fel, maar misschien heeft het ook meer te maken met het PS-werk 'algemeen' dat niet mooi afgewerkt is. (kijk maar rond de haren, de banding zie ik ook wel degelijk,..).
Het licht en het contrast op het gezicht vind ik wel leuk gedaan.
Jill Greenberg ken ik wel, hou heel veel van haar platen en bij deze heb je zeker een mooie, maar niet volwaardige 'poging' gedaan.
Zal morgen even een update doen, het haar valt nu idd veel meer op na het verkleinen. en daar hebben jullie zeker gelijk in (ga ze dus niet meer los maken van de achtergrond )
bedankt voor jullie reactie's
grt, Frank
[Mod-LesC]Een update kan in Showcase, een tweede foto echter niet. Het staat je wel vrij om (zoals ik nu gedaan heb) te linken naar een andere foto.[/Mod]
Comment