Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Livin' the good life!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Livin' the good life!

Model: Francis
    Foto: Gé

Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Re: Livin' the good life!

Dit vind ik heel wat minder.
    Het totaalbeeld geeft me zo'n beetje het reclamefolder gevoel.
    Dat extra streepje gevoel dat je krijgt als je met je duim over de toppen van je wijs- en middenvinger wrijft zit er zo niet. Dat extraatje dat zegt: "dat is 'em"..

Ook heel jammer dat het been afgekapt lijkt de zijn. En de achtergrond werkt ook niet zo super mee. Zou hier zeker voor een groter diafragma gekozen hebben.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
      ... Dat extraatje dat zegt: "dat is 'em"..
      mis hier ook dat gevoel.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dat mag....

Laat dat nou ook nét de insteek van de shoot zijn. Dat de eigenaar er evt. ook materiaal aan over houdt! Wat is er trouwens mis met reclamefolder gevoel...

De voet "lijkt" idd afgekapt, maar "zoals jij wellicht ook weet" komt dit door de brekingsfactor van het water, je zou het kunnen aanpassen in photoshop, maar dat vind ik weer te ver gaan...

Wat diafragma betreft, heb je misschien gelijk, doe ik dat de volgende keer als we meer tijd hebben.. (was ook even niet mijn prioriteit, bij het zwembad waren me net 2 flitsers omgewaaid, waardoor deze niet meer 100% functioneeerden...)

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
        Dit vind ik heel wat minder.
        Het totaalbeeld geeft me zo'n beetje het reclamefolder gevoel.
        Dat extra streepje gevoel dat je krijgt als je met je duim over de toppen van je wijs- en middenvinger wrijft zit er zo niet. Dat extraatje dat zegt: "dat is 'em"..

Ook heel jammer dat het been afgekapt lijkt de zijn. En de achtergrond werkt ook niet zo super mee. Zou hier zeker voor een groter diafragma gekozen hebben.
        Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Ja hoor, lekker makkelijk...

De beste stuurlui........................ plaatsen nooit zelf een foto...

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          mis hier ook dat gevoel.
          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht
            Ja hoor, lekker makkelijk...

De beste stuurlui...........................
            heb jaren over alle wereldzeeën gevaren hoor.
            op Coasters en Zeeslepers.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind hem gewoon niet goed. Ook niet voor een reclamefolder.
              Je model staat er ook een beetje vreemd op.
              Op zo'n locatie kan je veel meer denk ik
              www.minnev.be
              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

Comment

Ok, dat mag Minne...

Ieder zijn mening, toch!

Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                Ik vind hem gewoon niet goed. Ook niet voor een reclamefolder.
                Je model staat er ook een beetje vreemd op.
                Op zo'n locatie kan je veel meer denk ik

Comment

Het enige wat mij stoort aan deze opname is die vervelende regenpijp op de achtergrond

Ik kijk in de eerste instantie steeds naar de volledige foto en als ik dan wat langer kijk vallen me zulke dingen onmiddellijk op.
                  Die stoelen hebben voor mij een onrustig effect.
                  Ik zou ze zeker niet opgenomen hebben in het decor.
                  De reflectie in de ramen vind ik samen met deze stoelen storend en het model komt daardoor niet volledig los van alles...

Ik twijfel ook over de voet in het water....
                  Mja.. das allemaal persoonlijke smaak...en ter discussie mogelijk.
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hi Schoonspikke!

De regenpijp heb ik eerlijk gezegd ook aan gedacht om die weg te shoppen, kan ik alsnog doen.

Bij de stoelen had ik even een andere prioriteit. ook al storen ze me niet. Horen nu eenmaal bij het totaalplaatje van een resort/sauna. Maar er waren me zojuist 2 flitsers omgewaaid en licht beschadigd (cooling fans in de D-Lites) Dus met of zonder stoelen was voor mij even niet belangrijk meer!

Komen trouwens komende week al weer gerepareerd retour! Afgelopen dinsdag meteen verstuurd! Superservice bij Fotoflits...

Greetz, Gé

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Het enige wat mij stoort aan deze opname is die vervelende regenpijp op de achtergrond

Ik kijk in de eerste instantie steeds naar de volledige foto en als ik dan wat langer kijk vallen me zulke dingen onmiddellijk op.
                    Die stoelen hebben voor mij een onrustig effect.
                    Ik zou ze zeker niet opgenomen hebben in het decor.
                    De reflectie in de ramen vind ik samen met deze stoelen storend en het model komt daardoor niet volledig los van alles...

Ik twijfel ook over de voet in het water....
                    Mja.. das allemaal persoonlijke smaak...en ter discussie mogelijk.

Comment

Working...
                    X