Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Damn, best wel jaloers op het wolvenvel. Het potentieel van dat ding voor shoots is echt groot. Zie
direct verscheidene beelden in mijn hoofd opspringen waar zo'n voorwerp een immense meerwaarde zou
bieden.
Wat de foto betreft, ik ben wel te vinden voor het idee en de uitwerking. Kleuren gaan mooi samen en
het contrast tussen ruw en zacht spreekt ook wel aan. Pose is niet direct mijn ding, maar werkt wel in
dit beeld. Cadrage zou ik wel anders doen, ik weet dat 'in het midden' normaal saai is, maar het model
een beetje meer naar rechts zetten tegenover deze cadrage zou het beeld iets krachtiger doen overkomen
denk ik.
Cadrage zou ik wel anders doen, ik weet dat 'in het midden' normaal saai is, maar het model
een beetje meer naar rechts zetten tegenover deze cadrage zou het beeld iets krachtiger doen overkomen
denk ik.
Bedankt voor je reactie !
In mijn originele foto heb ik genoeg ruimte om links en rechts te croppen, (leve de full frames ! )
en dus ook om een centraal beeld te maken,...ik heb effe getest, maar ik blijf
toch bij mijn originele keuze,...persoonlijke smaak dus, maar het kan inderdaad
persoonlijke smaak dus, maar het kan inderdaad
anders ....heel veel verandert het echter niet...
Is inderdaad voor iedereen anders en als je de verschillende opties hebt bekeken neem ik u
wel op uw woord dat dit de betere keuze was. Foto blijft in alle geval interessant.
Comment