Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

So, you can dance...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• So, you can dance...

...

Re: So, you can dance...

Over ' de titel die de lading dekt of versterkt' gesproken.
    Knap

Grtz,
    Kurt

Comment

Damn, best wel jaloers op het wolvenvel. Het potentieel van dat ding voor shoots is echt groot. Zie
      direct verscheidene beelden in mijn hoofd opspringen waar zo'n voorwerp een immense meerwaarde zou
      bieden.

Wat de foto betreft, ik ben wel te vinden voor het idee en de uitwerking. Kleuren gaan mooi samen en
      het contrast tussen ruw en zacht spreekt ook wel aan. Pose is niet direct mijn ding, maar werkt wel in
      dit beeld. Cadrage zou ik wel anders doen, ik weet dat 'in het midden' normaal saai is, maar het model
      een beetje meer naar rechts zetten tegenover deze cadrage zou het beeld iets krachtiger doen overkomen
      denk ik.

Comment

Cadrage zou ik wel anders doen, ik weet dat 'in het midden' normaal saai is, maar het model
        een beetje meer naar rechts zetten tegenover deze cadrage zou het beeld iets krachtiger doen overkomen
        denk ik.
        Bedankt voor je reactie !

In mijn originele foto heb ik genoeg ruimte om links en rechts te croppen, (leve de full frames ! )

en dus ook om een centraal beeld te maken,...ik heb effe getest, maar ik blijf

toch bij mijn originele keuze,...persoonlijke smaak dus, maar het kan inderdaad

anders ....heel veel verandert het echter niet...

Grtz, Daniel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
          persoonlijke smaak dus, maar het kan inderdaad
          anders ....heel veel verandert het echter niet...
          Is inderdaad voor iedereen anders en als je de verschillende opties hebt bekeken neem ik u
          wel op uw woord dat dit de betere keuze was. Foto blijft in alle geval interessant.

Comment

Boeiend... intiem... gevaarlijk... deze prent roept heel veel bij mij op. Echt super en ik volg Fernandez ivm dat wolfenvelletje.
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
            X