Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pretty in Pink ..!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Pretty in Pink ..!!!

Model & visagie: Lotte
    Styling: Lotte & Gé
    Foto: Gé

Last edited by Sjraaroetvenlo; 22 mei 2012, 15:13. Reden: foto aangepast...
    Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Re: Pretty in Pink ..!!!

Wat een bizarre pose.. And what's up met die navel? Ook de gekleurde stukken haar, zowel rechts
    vanonder als vanboven aan het hoofd storen me wel.

Comment

Bedankt voor je reactie, Fernandez!

Pose is leuk,vind ik. Niet alledaags. Navel begrijp ik niet goed, wat is daarmee?

Haren rechts kan ik inkomen, niet op gezien/stoorde me niet, maar kan ik idd beter wegwerken...

Greetz, Gé

Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk bericht
      Wat een bizarre pose.. And what's up met die navel? Ook de gekleurde stukken haar, zowel rechts
      vanonder als vanboven aan het hoofd storen me wel.
      Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

Pose vind ik ook een beetje bizar.
        Iedereen zet zijn handen wel eens in de zij (niet alleen voor de foto) maar dit is net iets hoger
        De doek (denk ik) die als achtergrond dient, leunt op haar hoofd en dat vind ik niet zo geslaagd
        Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Zoals je ziet heeft ze haar handen in haar zakken van het jasje. Zoals al eerder vermeldt is dit erg persoons- en smaak gebonden.

Het plastic, leunt niet op haar hoofd maar door de ventilator wappert deze natuurlijk, als je goed kijkt leunt dit niet op het hoofd van het model...

Oorspronkelijk geplaatst door The Windowlicker Bekijk bericht
          Pose vind ik ook een beetje bizar.
          Iedereen zet zijn handen wel eens in de zij (niet alleen voor de foto) maar dit is net iets hoger
          De doek (denk ik) die als achtergrond dient, leunt op haar hoofd en dat vind ik niet zo geslaagd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht
            Zoals je ziet heeft ze haar handen in haar zakken van het jasje. Zoals al eerder vermeldt is dit erg persoons- en smaak gebonden.
            Misschien, maar ze zit niet 'gewoon' met haar handen in de zakjes van dat jasje. Ze duwt haar borsten wat bijeen en voor mij komt dit helemaal niet overeen met de blik die ze uitstraalt.

Heb je er nog andere van deze dame?
            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjraaroetvenlo Bekijk bericht

Het plastic, leunt niet op haar hoofd maar door de ventilator wappert deze natuurlijk, als je goed kijkt leunt dit niet op het hoofd van het model...
              Soit:haar handen zitten boven haar heup en het plastic raakt haar hoofd en ik vind dat niet zo mooi...
              Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

Inderdaad een vreemde pose. Een "kijk-geen-push-up-BH-meer-nodig-pose.
                Haar duimen priemen zelfs in de zijkant van haar borsten.
                Past niet bij de setting en de uitdrukking van het model.
                Om de navel zit een behoorlijke bruine kring (doordrukken?) en de achtergrond...sja, die werkt niet erg mee en hangt idd op haar hoofd.
                Dit model verdient beter!

Comment

Working...
                X