Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Pose vind ik ook een beetje bizar.
Iedereen zet zijn handen wel eens in de zij (niet alleen voor de foto) maar dit is net iets hoger
De doek (denk ik) die als achtergrond dient, leunt op haar hoofd en dat vind ik niet zo geslaagd
Zoals je ziet heeft ze haar handen in haar zakken van het jasje. Zoals al eerder vermeldt is dit erg persoons- en smaak gebonden.
Het plastic, leunt niet op haar hoofd maar door de ventilator wappert deze natuurlijk, als je goed kijkt leunt dit niet op het hoofd van het model...
Oorspronkelijk geplaatst door The WindowlickerBekijk bericht
Pose vind ik ook een beetje bizar.
Iedereen zet zijn handen wel eens in de zij (niet alleen voor de foto) maar dit is net iets hoger
De doek (denk ik) die als achtergrond dient, leunt op haar hoofd en dat vind ik niet zo geslaagd
Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires
Oorspronkelijk geplaatst door SjraaroetvenloBekijk bericht
Zoals je ziet heeft ze haar handen in haar zakken van het jasje. Zoals al eerder vermeldt is dit erg persoons- en smaak gebonden.
Misschien, maar ze zit niet 'gewoon' met haar handen in de zakjes van dat jasje. Ze duwt haar borsten wat bijeen en voor mij komt dit helemaal niet overeen met de blik die ze uitstraalt.
Inderdaad een vreemde pose. Een "kijk-geen-push-up-BH-meer-nodig-pose.
Haar duimen priemen zelfs in de zijkant van haar borsten.
Past niet bij de setting en de uitdrukking van het model.
Om de navel zit een behoorlijke bruine kring (doordrukken?) en de achtergrond...sja, die werkt niet erg mee en hangt idd op haar hoofd.
Dit model verdient beter!
Comment