Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Natuur
Collapse
X
-
-
Re: Natuur
Oorspronkelijk geplaatst door FIGO Bekijk berichtIs het niet andersom
Het is moeilijker om met zacht licht fout te belichten, ergo met hard licht maak je al sneller opvallende fouten.
Jij hebt hard licht gebruikt, en niet erg goed meneer de kunstenaarwww.minnev.be
Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FIGO Bekijk berichtMeneer Fernandez laat creatieve zien dan kan ik iets van leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernandez Bekijk berichtDe showcase staat vol, begin daar anders, het verschil is redelijk duidelijk en je kan er direct de feedback van anderen vinden.
Comment
-
-
Hier is een groot kunstenaar opgestaan. Eerbied allen deze jongen komt nog héél ver!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Je krijgt hier hele goede tips mee, sta er voor open
Ik volg de kritieken...de belichting zit echt niet goed. Wellicht een foto die voor u veel waarde heeft, maar mij niet aanspreekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtHier is een groot kunstenaar opgestaan. Eerbied allen deze jongen komt nog héél ver!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FIGO Bekijk berichtIk ben 59 jaar ik hoop tot mijn 80 is dat ver genoeg
Maar als zó veel mensen vinden dat je foto niet goed is, denk dan eerst even na vóórdat je begint te spartelen...Last edited by Henk47; 19 mei 2012, 01:40.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtHet zij je gegund. Maar eerlijk, in het begin spartelde ik hier op dit forum ook nogal eens tegen. Ik heb geleerd. Doe je voordeel met de goede tips. En negatieve reacties die niet onderbouwd zijn... gewoon niet op reageren.
grt Ricardo
Comment
-
-
Henk schreef vervolgens:
"Maar als zó veel mensen vinden dat je foto niet goed is, denk dan eerst even na vóórdat je begint te spartelen... "
Comment
Comment